וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SL500 מתחזה ל-AMG

13.11.2009 / 11:40

סדנת השיפורים 'אינדן' מפיקה גרסה מחוותית ל-SL65AMG של מרצדס. למי שחולם על העבר ובלית ברירה נתקע בהווה

הבודי קיט השחור והנפוח של סדנת 'אינדן' (Inden) רומז כבר מול מראת המאפרים שהפרדות חלקית מה-SL65AMG, הפכה למטלה קשה מנשוא אצל סדנאות המשפרים. אחרת, מה הסיבה לקחת SL500 ולגרום לה להראות בדיוק כמו ה-SL65? הלקוחות בכל אופן די מבסוטים מהטרנספורמציה הזו והזמנות נרשמות בקצב מוגבר. אבל מה כל כך מיוחד בה ולמה לקנות חיקוי?

על הבסיס של ה-SL500 רמת השדרוג הטכנולוגית אינה כה מהפכנית, לפחות לא כמו ההתחוללות הוויזואלית. עוד 15 כ"ס מקבל מנוע ה-5.0 ל' V8 ומזנק אל 330 כ"ס לערך ב-5,800 סל"ד. 100 קמ"ש מושגים לאחר 6 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. סיוע לצורכי אחיזה חייב החלפת מערכת המתלים בסט מוקשח של סדנת ABC המנמיכה את המרכב לקרקע בעוד 50 מ"מ.

על אף העדכון המאופק בחזית, הופעתה החיצונית יוצרת את הרושם המרבי. לא פחות מ-15 רכיבים שונים התקינה הסדנה על ה-SL500, כולל השאלות מגרסת ה'בלאק אדישן' האקסקלוסיבית. בהיבט החיצוני בולטים למראה החישוקים הענקיים בקוטר 20 אינטש עליהם צמיגי פירלי 255 מלפנים ו-305 מאחור, ידיות מושחרות בהתאם לצבע ומערכת פליטה ווקאלית במיוחד. גם תא הנוסעים מדגדג את האיברים, בתוספות של גלגל הגה מה-SL65, הטבעות סמליות של הסדנה על גבי החיפויים ומושבים נמוכים – כאילו שהמרכב לא מספיק קרוב לקנטים.

רק נציין שכל תוספת של אינדן עולה כמה אלפי יורו, תלוי בשאר הפריטים שתוסיפו (וכן, אפשר לקבל הנחה). אז AMG אותנטית זה לא ממש, אבל לפחות יש מי שמנסה להדביק לאלו שאחרו את המועד בדור האחרון לנסוע עם ולהרגיש כמעט. גם לזה יש מקום בשכונה של הטיונרים.

מרצדס SL 500 מסדנת INDEN. אתר יצרן
מרצדס SL 500 מסדנת INDEN/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully