וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסטאנג דוהרת ל-SEMA

27.10.2009 / 15:43

פורד מוסטאנג תמוצב בעין הסערה בתערוכת המשפרים בלאס ווגאס. את הקהל היא תעניין עם 4 קונספטים משופרים בעיקר בגוון החיצוני

תערוכת SEMA שתיפתח שעריה בעוד פחות משבוע, היא מאורע אמריקני מסורתי. כל סדנאות הרכב הנחשבות מתייצבות לכבד את המעמד וכך קורה שכל יצרנית מקפידה למלא אחר המנהג העונתי במיטב השרירניות ששרדו את המשבר הכלכלי, תחת חסותן של אותן סדנאות. גם פורד תגיע ל-SEMA, עם המוסטאנג החדשה שהושקה בתחילת השנה. אולם, פרט לדגם הקונבנציונלי, תגענה גם גרסאות ראווה. על המוסטנג של סטידה כבר סיפרנו לכם וכעת נספר על כמה מאחיותיה הבולטות.

מוסטאנג 3dCarbon

הראשונה ברשימה היא המוסטאנג של סדנת '3dCarbon' שמעצביה שאפו להקנות לה מראה של 'בוי-רייסר' נמרץ ופעלתן. אולם, אין כאן בשורה מהפכנית לעומת הדגם הרעיוני שהוצג עוד ב-2005 במוסטאנג הקודמת, כלומר אין חדש תחת השמש. כאן מסתמכים בעיקר על החזות ולא על הביצועים, למרות שגם זה קיים במינון שמרני.

פורד מוסטאנג מסדנת 3DCARBON. אתר יצרן
המראה הפוחז של '3dCarbon'. ביצועים? לא אצלנו/אתר יצרן

מוסטאנג H&R Special Springs

סדנת 'H&R Special Springs' מבצעת משהו דומה, רק טובלת הכול בכחול ומעדכנת מענף המומחיות שלה – מערכת מתלים וקפיצים מוקשחים. יש גם תוספות בדמות נורות LED, פגושים מעובים ופאר של חישוקים ענקיים גם הם בתפריט. תא הנוסעים משקף חשיבה נוסטלגית משהו, עם גוון בהיר משולב עור יקר-ערך וכן מושבי ספורט חובקים. עוד בולטת לעין כנף אחורית קטנה שלטעמנו לא כל כך מתאימה למראה הרטרו-מודרני של המוסטאנג. אבל על טעם וריח...

פורד מוסטאנג מסדנת HR. אתר יצרן
בעיקר מתלים של H&R, אך לא רק. על הכנף למשל, היינו מוותרים/אתר יצרן

Paul's High Performance

חלילה לשכוח את נושא הביצועים, יש מי שדואגים לרעש בהיכל. סדנת 'Paul's High Performance' משגרת את המוסטאנג מטעמה היישר ממסלולי הדראג. דגם הבסיס שלהם הוא ה-GT בעל מנוע V8 ו-315 כ"ס. לא ברור אם יש בכוונתם להעלות את המכונית לאחד הסטריפים הפנויים בלאס ווגאס ולשגר אותה במהירות על, אך עושה רושם שמכונית זו אינה רק לצורכי הדגמה חרישית. דגש הושם על כנפיים מורחבות, מערכת פליטה אגרסיבית, ואי אפשר בלי מדבקת "Record breaker" המתנוססת על הדלתות. שלא תווצר אי הבנה בקרב המתחרות.

פורד מוסטאנג מסדנת פול. אתר יצרן
הביצועים של פול שוברים שיאים. ומכסה מנוע/אתר יצרן

מוסטאנג גיטין RTR

הדגם האחרון, שלעניות דעתנו הוא גם המסקרן ביותר, שייך לנהג המירוצים ווהן גיטין ג'וניור – אמריקני שקטף לא מעט תארים במהלך שנותיו על מסלולי המירוצים. המוסטאנג RTR של גיטין נבדלת מהשאר בכך שהיא עטופה סיבי פחמן בכל המרכב. הגלגלים מאחורה נאלצים להאבק ב-550 כ"ס וכל החבילה מאיצה ל-100 בפחות מ-5 שניות. עוד הוא מוסיף שלצד מכונית תחרותית הוא יציג מעיין תאומת-כביש ל-RTR שתכונה RTR-C, בייצור מוגבל כמובן. "את המוסטאנג הזאת כולם יירצו", כך גיטין. מישהו מוכן להמר נגדו בלאס ווגאס?

פורד מוסטאנג מסדנת ווהן. אתר יצרן
אם תתעקשו, ווהן יכין לכם אחת גם לכביש/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully