וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד אמינה מטויוטה והונדה

29.10.2009 / 8:41

'קונסיומר ריפורטס': פורד היא האמריקנית היחידה ששומרת על אמינות גבוהה מהממוצע, אפילו יותר מטויוטה והונדה

ענף המחקר במגזין 'קונסיומר ריפורטס', פרסם השבוע דירוג חדש לכלי-רכב ואמינותם בקרב התעשייה האמריקנית. מתוך הדברים עולה כי פורד היא היחידה מבין שלוש הגדולות של דטרויט שהציגה בפניהם מכוניות אמינות במיוחד ועובדה זו נוגעת לכל מותגיה.

התוצאות הצביעו באופן ברור על כך שקיימת עילה עובדתית, בגינה פורד הייתה האמריקנית היחידה שלא נזקקה לסיוע כלכלי מהממשל בנפתולי המשבר הכלכלי המרסק. שלושת המותגים המרכזיים שלה – פורד, לינקולן, ומרקיורי, הפגינו אמינות גבוהה מהממוצע ב-46 כלי-רכב מתוך 51 שנבחנו בסך הכול.

זאת ועוד, מפרסם המגזין על הצלחתה של הפורד פיוז'ן והפורד מילאן המשפחתיות בקבוצת הסדאן. לראשונה מאז 2004 הצליחה הפיוז'ן להדחק פנימה אל אסופה בה שוכנות באופן קבוע טויוטה פריוס וקאמרי. בזכות הישגיה היא עקפה גם מכוניות כמו הונדה אקורד. בסגמנט הפרמיום גם נרשמה הפתעה כאשר הלינקולן MKZ נישלה מפסגת הבית את האקיורה TL והלקסוס ES.

על אף הצלחתה של פורד, אבחנה רחבה מלמדת על דומיננטיות מובהקת של היפניות מהמזרח. כך לדוגמה, מתוך 48 דגמים שזכו לציונים גבוהים במיוחד, 36 מהם שייכים לקבוצה האסייתית. טויוטה עם נציגות של 18 כלי-רכב, הונדה עם 8, ניסאן 4 וסובארו עם 3 וכך גם יונדאי-קיה הקוריאנית.

ומה הם הדגמים הפחות אמינים ביחס לסגמנט הרלוונטי להם? משפחתיות – ניסאן וורסה (טידה בישראל); סאלון פרימיום – לקסוס GS; ספורטיביות – סובארו אמפרזה WRX. כנראה שיפניות אמינות, אך לא עד כדי כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully