וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי מוכרת פחות

1.11.2009 / 14:51

הפסידה ברבעון השלישי של 2009 קרוב ל-60 מיליון יורו לעומת אשתקד. ירידה של 7 אחוזים בכמות המסירות השנתית

פרארי, יצרנית העל בחסותה של פיאט, ממשיכה לספוג הפסדים. ברבעון האחרון רשמה החברה הכנסה של 396 מיליון יורו בלבד, זאת לעומת 450 מיליון יורו ברבעון הזהה אשתקד. הצניחה מגיעה מירידה של 4.3 אחוזים בכמות המסירות ברבעון זה. אמנם הירידה הייתה צפויה, אך עדיין אינה מעודדת את בכיריה גם בתקופה פוסט-משברית לכאורה.

ואולם, פרארי נמצאת במקום טוב (יחסית) בטבלת המסירות בסגמנט אליו היא משויכת. נציגיה מוסרים שהיא רשמה צמיחה בכל מקום בו נוכחת שלוחה של הסוס הצוהל, זאת להבדיל ממתחרותיה שעדיין חותרות במרץ להתאושש מצניחה עולמית ממוצעת של 40 אחוזים בכמות המסירות.

סך כל ההכנסות של פרארי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2009 הסתכמו ב- 1.3 מיליארד יורו, נסיגה של 132 מיליון יורו לעומת 2008. עד עתה, מכרה פרארי קרוב ל-4,680 כלי-רכב (לא כולל דגם ה-458 החדש), כלומר ירידה שנתית של 7 אחוזים לעומת אשתקד.

פלג מכוניות העל עדיין מתקשה להתמודד עם גלי ההדף של המשבר הכלכלי. ברבעונים הראשונים של השנה ראינו כיצד פורשה, למבורגיני והיצרניות הבריטיות רושמות הפסדים רציפים, למרות שמחלקות הפיתוח עדיין מפעילות בנחישות את סוללת המוחות כדי לשפר את ההיצע הקיים. פרארי כמובן הציגה את ה-458, בעוד האחרות עסקו בעיקר במרכבי סדאן מושכי עיניים – אסטון מרטין ראפיד, פורשה פנמרה ולמבורגיני אצטוק שטרם הוחלט אם תיוצר. לגבי הפנמרה והראפיד, גם הן נמצאות בסוג של פרשת דרכים שתקבע את המשך שיווקן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully