וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקנית ממוצא גרמני

ירון אדרי

29.10.2009 / 14:11

פולקסווגן חושפת איור נוסף למחליפת הפאסאט עבור השוק האמריקני. צופה לייצר 100 אלף יחידות בשנה החל מ-2011

לארה"ב יש חוקים משלה. לא כל מה שמוכרים בשאר העולם מתאים לתושביה המדושנים וכך נאלצות יצרניות הרכב לבצע התאמות מיוחדות. שימו לב מה עשו היפניות כדי להתאים עצמן לשוק הזה (וגם בכדי להעלות את רווחיהן בצורה תלולה); הלכו ויצרו מותגי יוקרה חדשים. גם פולקסווגן רוצה להתאים עצמה ליבשת הרחוקה, עם סדאן חדשה שנחשפת באיור נוסף. זו תמוצב בין הפאסאט לפייתון כשעל הכוונת מכוניות כמו הונדה אקורד, טויוטה קאמרי, פורד טאורוס (הגרסה האמריקנית למונדאו) ואחרות.

פולקסווגן NMS סדאן. אתר יצרן
בין הפייתון לפאסאט, מול האקורד והטאורוס. NMS/אתר יצרן

איור מחשב של המכונית שזוכה לשם הקוד NMS (או New Midsize Sedan) הוצג כבר לפני מספר חודשים והאיור השני עושה עוד קצת סדר בעניינים. השבכה הקדמית מיישרת קו עם דגמי פולקסווגן הנוכחיים והמראה הכללי הופך שרירי יותר למראה מהפאסאט שנראית לעומתו שמנמנה. המידות צפויות להיות נדיבות יותר, משהו בין הפאסאט לפייתון, כשתג המחיר לעומת זאת יהיה זול בהרבה. הערכות מדברות על כ-20 אלף דולרים ליחידה (כ-75 אלף שקלים לפני מסים). מידע על יחידת הכוח של ה-NMS נותר חסוי, אך ניתן לשער כי אחד ממנועי הטורבו בנזין של החברה יעשה דרכו אליה ואולי אף יחידת טורבו דיזל חסכונית במיוחד.

ה-NMS תיוצר במפעל פולקסווגן שבטנסי בכמות של 100 אלף יחידות בשנה ונתון זה רומז על כך שייתכן ושווקים נוספים יקבלו אותה פרט לצפון אמריקה. החשיפה הרשמית צפויה להיות בעוד כשנה והשיווק רק במחצית השניה של 2011, במקביל לסוף חייו של הדור העכשווי לפאסאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully