וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריר לשירוקו

9.11.2009 / 8:44

הקופה המושחזת של פולקסווגן עברה תחת ידיה של סדנת MR ומשחררת מהחזית 370 כ"ס. שירוקו R זה לפראיירים

לא נתקלנו בטור של שירוקו משופרות בזמן האחרון, על אף מעמדה כתוצר חדש למדיי בשורותיו של הקונצרן. מסיבות גינונים כנראה, הסדנאות פתחו נוהג מגונה להמתין לאות פתיחה מהיצרן (שירוקו R במקרה לעיל) וטורפות את העולות החדשות בהזדמנות האפשרית הראשונה. סדנת MR Car Designמכוונת בדיוק לכאן עם טורפת שעושה שריר לאותה R סדרתית.

ויזואלית, הבודי קיט של MR רומז לעין הרגילה את כל הסודות בין הגלגלים. כמה כבר אפשר לחביא מאחרי המיסוך הקרבוני האפרפר הזה? גם הפעם קראה הסדנה לשירותיו של המעצב גייגר על מנת שזה יתאים לה את האריזה ההולמת ביותר. הגרמני הנודע התקין חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש, חצאיות-צד, פגושים אקספרסיביים המשלבים דפיוזר תחתון בחלק האחורי ומערכת הבלימה המתאימה ביותר מהגופים עימם עובד. במקרה של השירוקו – 'ספורטק' השוויצרית.

MR בחרה במנוע החזק ביותר של השירוקו – 2.0 ל' טורבו המנפק 265 כ"ס בדגם ה-R. זוהי אותה יחידה המשרתת גם את ה-S3 , להבדיל ההנעה הכפולה באודי. הצמיחה בהספק מגיעה אצל MR ל-370 כ"ס וכ-52 קג"מ מתורגמים לכביש תודות לקיט סטייג' 3 הכולל שימוש במגדש טורבו משופר ותכונת ניהול מנוע מתאימה. כדי להעביר את העוצמה לכביש ללא פיקשושים, שכללה MR את מערכת ה-XDS (דמוי דיפרנציאל מוגבל החלקה לסרן הקדמי) כדי שזו תפעל בהרמוניה עם תיבת ההילוכים.

שבעת יחסי ההעברה בתמסורת הרובוטית (DSG) משגרים אותה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, שיפור של כמעט שנייה על פני ה-R, ודאגה שעוברי האורח ישמעו אתכם בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית על ידי שימוש בסט פליטה רועם במיוחד. מי שמחזיק בשירוקו יכול לפנות לאתר החברה ולברר מה אפשר לחלץ מהדגמים בישראל. אם זה תלוי בהם הם יפיקו מזה את המקסימום ובתנאי שתראו להם את הכסף.

פולקסווגן שירוקו משופרת מסדנת MR. אתר יצרן
כולם ישמעו אתכם בשכונה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully