וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה: מתחרה ללוגאן באופק

6.11.2009 / 10:54

הדגם העממי יעלה לייצור סדרתי בעוד כשנתיים ומחירו צפוי לעמוד על 10-12 אלף יורו באירופה. ייתכן שגם אנחנו על הכוונת

סקודה מתכננת מכונית סדאן משפחתית זולה ועממית לשנת 2013, כך מסר מנכ"ל החברה ריינהרד יונג בכנס עתונאים שנערך בגרמניה. סקודה מקווה שהפרויקט יוגשם בעוד פחות משנתיים, והמכונית תשווק במרבית מדינות אירופה המזרחיות כחלופה מלוטשת על פני הלוגאן סדאן של דאצ'יה הנמצאת בשליטת רנו שהיא כיום המשפחתית הזולה ביותר באירופה (7,300 יורו בגרמניה).

ריינהרד מיעט לדבר על מכלוליה הטכנולוגיים, להוציא את העובדה שהמנועים ככל הנראה ממוצעים למדיי בעוצמתם בהתאם לצרכי המשתמשים. המכונית תמוצב בין האוקטביה המשפחתית לסופר-מיני פאביה ותעזר בחלפים רבים מהשתיים כדי לחסוך בהוצאות. תג המחיר ינוע בגזרת ה-12 אלף יורו לדגמים המאובזרים בהיצע, כשגרסת בסיס ספרטנית תעלה כ-9,900 יורו.

סקודה מקווה שבהחלטה זו טמונה היכולת לפנות מחדש לשווקים שאינם נגישים אליה בתקופה שבה בחרה להתמקד בפלח הבורגני. בהנחה שתוכל למכור כמות נכבדת מהסדאן המוזלת, יתכן כי תוכל להתחיל לגשר על אוברדרפט שהצטבר אצלה במהלך השנה האחרונה בצל המשבר הכלכלי. על פי נתוני קונצרן פולקסווגן סקודה צפויה לאבד כ-40 עד 50 אלף כלי-רכב בשנה הבאה בשוק המרכזי בגרמניה בגלל סיומה של תכנית הגריטה הממשלתית.

לא צריך לשער ולנחש שרנו תנסה ללטש את הלוגאן הקיימת בשנתיים הקרובות עד להשקתה של הצ'כית. סקודה בטוחה שסדאן פשוטה וקמאית הנושאת מאחריה את קונצרן פולקסווגן, תוכל לעלות בכל ההיבטים על הדאצ'יה הוותיקה שלא זכתה להצלחה גדולה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully