וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטרה M3

5.11.2009 / 13:54

ב.מ.וו מציגה את ה-GTS לסדרת הסאלון הספורטיבית M3. יש לה 450 כ"ס, משקל מופחת ובקרוב על הכביש הציבורי

לאחר שב.מ.וו שלחה את ה-CSL לגמלאות בתום 15 שנים, החברים מבוואריה חששו לאכזב את חולי ההגה ללא מחליפה. אבל את הספקולציות (GT4) והחלומות מלמעלה (M5 CSL), אפשר להניח בצד כי הבווארים משגרים מכתלי המפעל במינכן את ה-GTS לסדרה 3, M3 – ליתר הבחנה. הקופה הכעוסה של ב.מ.וו חמושה בכל המחויב ממנה, לרבות השכלולים התורמים לצמצום הקילוגרמים שהפכו את התאומה התחרותית 320, לאחת המכוניות המאיימות ביותר בסבב הטורינג העולמי של ה-WTCC. כאן היא פשוט מתרגמת את המתכון מהגריד לתקינה שתתאים להרצה ליד הבית.

מהדורת ה-GTS תהיה מטבעה מוגבלת ייצור, אך לא בהיבט הגיאוגרפי. בין השקה למבחן דרכים היא תנסה לפרוק את העוצמה הדרוכה על מסלול הנורבורגרינג כדי ששיאה של ה-CSL יעומעם במהרה מספרי ההיסטוריה. בחזיתה השרירית מאוכלס מנוע V8 בנפח 4.4 ל' המפיק 450 כ"ס ומשודך לתיבה רובוטית כפולת מצמד בת שבעה הילוכים ותפעול מגלגל ההגה.

משקלה הכללי של ה-GTS עומד על 1.5 טון, כלומר הפחתה של 200 ק"ג על פני ה-M3 הרגילה. איזון זה הושג על ידי דיאטת כסאח שגילחה מחלל הנוסעים את מערכת האקלים והשמע ובמקומה מילאו את הדפנות רכיבי קרבון, מיכל כיבוי שריפות ומושבי ספורט אוחזים. תחת הרגליים מתגלגלים צמיגי ענק ברוחב 225 מלפנים ו-285 מאחור, אליהם שודך סט בילום 6 ו-4 בוכנות בהתאמה ומתלי ספורט מהמעלה הראשונה.

פרטים אודות מיאוץ ומהירות ב.מ.וו טרם שחררה. יש לשער שלעומת ה-CSL ששיגורה ל-100 קמ"ש ארך 4.9 שניות, ה-GTS תקצץ לפחות חצי אם לא שנייה שלמה. המחיר ל-GTS יעמוד באירופה על 115 אלף יורו, שהם כ-645 אלף שקלים לפני מסים מקומיים. חרף חשיפתה כעת, ב.מ.וו מאותת על שיווק רק בחודש מאי של 2010. עד אז יש לכם מספיק זמן לחשוב איך תחסכו עוד כמה גרושים.

ב.מ.וו M3 GTS. אתר יצרן
ב.מ.וו M3 GTS/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully