וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטה-פה מחודש בישראל

10.11.2009 / 9:09

רכב הפנאי הקוריאני מתחדש קלות במראה מעודכן, מנועים חסכוניים יותר ותיבת ששה הילוכים חדשה. החל מ-220 אלף שקלים

יבואנית יונדאי לישראל 'כלומוביל' השיקה בארץ את הסנטה-פה המחודש. רכב הפנאי הקוריאני מגיע לאולמות התצוגה עם מתיחת פנים צנועה למדיי באיזור החרטום המצוייד בשבכה מעט יותר שטוחה פגושים שעוצבו מחדש, מראות צד שונות וחישוקים מסוגננים. עוד באגף הקוסמטיקה תוספות חיפוי במינון קל לאיזור תא הנוסעים.

להוציא צמיחה בלתי משמעותית במימדיו ( ס"מ אחד לאורך) השינוי הגדול שמביא עמו הסנטה-פה ל-2010 הוא השימוש בתיבת הילוכים בת ששה יחסי העברה, זאת לעומת ארבעה הילוכים ששודכו אליו עד כה. הקוריאני האופנתי מוצע אצלנו בשישה דגמים שונים, עם הנעה כפולה או אחורית, ובשתי רמות גימור אפשריות - Luxury ו-Executive, כאשר בראשונה ניתן לבחור בין חמישה או שבעה מושבים.

בגרסת הבסיס חמוש הסנטה-פה במנוע בנזין מופחת נפח ולזה 2.4 ל' לו הספק של 174 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט זמין של 23.2 קג"מ ב-4,200 סל"ד (2.7 ל' ו-189 כ"ס בדגם המוחלף). התיבה האוטומטית החדשה טוענת לשיפור של 20 אחוזים בצריכת הדלק הנוכחית (9.2 בממוצע משולב) ופליטת ה-CO2 תעמוד על 210 גק"מ.

את מנוע הדיזל הנוכחי מחליפה יחידה בנפח זהה של 2.2 ל', אך זו תהיה חזקה ב-50 כ"ס לערך מהמנוע היוצא. הספק היחידה 197 כ"ס ב-3,800 סל"ד ושיא מומנט של כ-44.5 קג"מ מושג בין 1,800 ל-2,500 סל"ד. צריכת הדלק מניבה כ-15 ק"מ לליטר סולר ושיעור פליטת המזהמים עומד על 174 גק"מ לעומת 190 בדגם הקודם. גם במקרה זה, משודכת התמסורת החדשה.

רשימת האבזור בסנטה-פה מתחילה בבחירה מתוך קשת של עשרה צבעים שונים ובשני סוגי ריפוד (שחור, בז'). בין שפע הפינוקים שלו, תפריט ה-Executive כולל בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ושליטה בשתי השורות, מערכת שמע הכוללת מסך מרכזי מובנה, מחשב דרך, בקרת שיוט, מושב חשמלי מלפנים ועוד. דגם ה- Luxuryמוסיף על אלו מושב נוסע חשמלי, מצלמת אחורית עם תצוגה פנימית במראה המרכזית, מערכת שטיפה לפנסים ותאורת קסנון. חבילת ההגנה מציידת את הסנטה-פה בכל בקרות היציבות והבילום וב-6 כריות אוויר.

מחירו של רכב הפנאי יחל ב-220 אלף שקלים עבור דגם הבנזין ברמת מפרט Executive בעל חמישה מושבים ועד 250 אלף שקלים לשבעה מושבים בגרסה המאובזרת ביותר. מחיר גרסאות הדיזל נעים בין 225 ל-260 אלף שקלים באותה החלוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully