וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר לסדרה 5 החדשה

10.11.2009 / 11:13

פחות משבועיים לפני השקתה הרשמית היצרנית מגרמניה מפיקה טיזר וירטואלי לסדרה 5 החדשה. על הכביש בקיץ 2010

אתר יצרן

צילום: יצרן

את ב.מ.וו סדרה 5 החדשה נוכל לפגוש בקרוב על מסכי המחשב ב-23 לנובמבר, אז תערך השקתה הסדירה במטה החברה שבמינכן. הדגם שיוצג ראשון יהיה במרכב סדאן ועל פי הידוע אין כרגע תכניות פורמליות להעלות לדוכן גם את ה-M5 השרירית, אותה כאמור גילינו לכם בתצלומי ריגול בחודשים האחרונים (קישור מצורף).

בהיבט מימדיה, צפויה ה-5 להיות מרשימה ונוכחת יותר באורכה וברוחבה אך התקרה תהיה שפופה באחוזים פעוטים. תוספת קרדינלית למרווח היושבים מאחור מתווספת הודות לבסיס גלגלים מוגדל בכמעט 10 סנטימטרים לעומת הדגם היוצא. הפלטפורמה החדשה משותפת ל-X6 קרוסאובר ונראה כי דגמים מסוימיים יעשו שימוש במערכת יציבות מתקדמת יותר מסדרות הבסיס הקיימות, 3 ו-1.

החידוש הגדול בסדרה 5 (דור שישי) יהיה שימוש בתיבת הילוכים כפולת מצמד עם שמונה הילוכים תוצרת ZF. בסיועה של זו תשדרג הבווארית את תכונותיה לעומת הדור המוחלף, כאשר בחזיתה ישכנו מנועים חדישים. לא פחות מסעיר לדעת כי על הפרק השבת יחידות מוגדשות טורבו 4 צילינדר, לראשונה מזה 37 שנים מאז נטשה את הקונספט בתחילת שנות ה-70. שאר המנועים יהיו משותפים לסדרה 7 הנוכחית והחלוקה מתחילה ב- 2.5 ל' ועד 4.4 ל' שמונה צילינדר כפול מגדשי טורבו בדגם ה- 550. ה-M5 תעזר ביחידה זהה בהספק גבוה בכמה עשרות כ"ס. שיווק אצלנו? כנראה ברבעון האחרון של 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully