וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה ראשונה ל-S60

10.11.2009 / 12:57

וולוו משחררת תמונות רשמיות ליורשת ה-S60 החדשה שתגיע לשווקים ממש בשלהי השנה הבאה. בכורה אירופאית בשוויץ

אלו הן התמונות הראשונות למכונית הסאלון-סדאן החדשה של וולוו, ה-S60. אחרי לא מעט קדימונים מעורפלים, כולל סרטוני אמנים הזויים, החברה השוודית שתעבור בקרוב לחסותה של ג'ילי הסינית (כנראה), מאותת על בכורה רשמית במחצית השנייה של 2010. המאורע יתרחש בחודש מאי בתום חשיפתה האירופאית בתערוכת ז'נבה שתתקיים בחודש אפריל, ייתכן אף שמוקדם מכך בינואר בדטרויט.

ה-S60 המודרנית מחליפה את הדור הנוכחי לאחר 10 שנים, בהן תפקדה על תקן מכונית הפרמיום המרכזית של החברה הסקנדינבית. מתחוור כי מבחינה ויזואלית היא אבדה במעט את קווי המתאר המוקדמים שרמזו על מבנה דמוי-קופה שלוח צללית, כפי שנעשה בנדיבות בקרב היצרניות הגרמניות. הפרופורציות לעומת זאת, בהחלט תואמות את הליין המשפחתי כפי שהוא נוכח ב-S40 וב-S80 וכן בנישת הפנאי.

על פלטפורמת המונדאו האחרונה, וולוו מספרת כי יחידות ההנעה תזלוגנה אליה בהדרגה מכל משפחתה המורחבת בשילוב מנועי טורבו בנזין וטורבו-דיזל ידידותיים יותר לסביבה ובשידוך לתיבות אוטומטיות וידניות. עוד נאמר כי היצע הדגמים מצוייד במערכת ההגנה על הולכי רגל –PDT סימול ל-Pedestrian Detection technology, עליה סיפרנו לכם לא מכבר וזו מקווה לשמור על חייהם של עוברי-האורח בסמטאות העיר הגדושות.

מעבר לכך, וולוו מגבה את הפרסום בהצהרות על יכולת דינאמית מושחזת ועוד סופרלטיבים רבים. רק נציין כי להוציא מרכב הסדאן, וולוו תוציא לאור גם מרכב סטיישן ב-2011 כשנה לאחר השקתה באירופה בחודש ספטמבר 2010. לישראל תגיע ה-S60 החדשה לא לפני חודש יולי הקרוב, כך נמסר לוואלה! רכב מיבואנית וולוו לישראל חברת 'מאיר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully