וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הרוכבים: נכשלה הבקשה לצו ביניים

11.11.2009 / 21:12

השופט סלים ג'ובראן דחה את הבקשה לצו ביניים לצורך מניעת ייקור תעריפי ביטוח החובה לדו-גלגלי

היום (רביעי) הוגשה עתירה לבג"צ הקוראת לבטל את רפורמת הביטוח לציבור הרוכבים, או לחילופין למנוע את כניסת התעריף עד לדיון נרחב יותר על סוגיות ובעיות שעולות מסעיפיו. את העתירה הגיש עו"ד גלעד בנאי במעמד של "עותר ציבור" בשם כלל הרוכבים ומייצג בכך את כל מי שעתיד להפגע מהחלת התעריף השנוי במחלוקת.

אולם, זמן לא רב לאחר הגשת העתירה לבג"צ, השופט סלים ג'ובראן דחה את הבקשה להוצאת צו ביניים המונע 'בדקה התשעים' את ייקור תעריפי ביטוח החובה, אך עם זאת, הורה למפקח על הביטוח ועל הפול להשיב בתוך 60 יום לעתירה ולאחר שזו תתקבל, יוחלט על המשך הטיפול בעתירה.

סרוב זה של בג"צ לדרישתו של עו"ד גלעד בנאי, מהווה מכה נוספת כנגד הרוכבים במאבקם למניעת ייקור פוליסות ביטוח החובה שתחול כבר ביום ראשון הקרוב, ה-15 בנובמבר. אולם למרות זאת, אין הרוכבים מוכנים לומר נואש וביום ראשון, ביום בו יחול הייקור המיועד, בכוונתם לצאת שוב אל הכבישים ולבצע את המחאה הגדולה ביותר שנראתה עד כה וזו נקראת "ב-15 תל-אביב עומדת", כך עולה מפרסומי מטה המאבק.

על פי התוכנית, מטה המאבק קורא לאלפי רוכבים צפויים לחסום לחלוטין את תנועת כלי הרכב בתל-אביב ובערים גדולות נוספות, מתוך הכוונה להשמיע את מחאתם והמצוקה האמתית שתחול בענף הדו-גלגלי בישראל לאחר הייקור הצפוי.

תנועת האופנועים לתל-אביב תחל בשעה 7:00 במיקומים הבאים: תחנת הדלק "פז רונית – אחמד את סלים" מחלף הסירה על כביש החוף מצפון ומגרש החניה של "חצי חינם", על רח' משה דיין, מערב ראשל"צ מדרום. על נהגי כלי הרכב לצפות לעומסי תנועה כבדים מאוד לאורך כל שעות הבוקר בצירים המובילים לגוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully