וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוענים: נשתק את כל גוש דן

14.11.2009 / 8:12

מחאת האופנוענים מגיעה ליישורת האחרונה: הבוקר יערכו רוכבי האופנועים הפגנות ענק בכניסות לערים הגדולות במחאה על ייקור ביטוח החובה לדו גלגלי שייכנס היום לתוקפו

הבוקר צפויים אלפי רוכבי דו גלגלי לחסום לחלוטין את תנועת כלי הרכב בתל-אביב ובערים גדולות נוספות, מתוך הכוונה להשמיע את מחאתם ולהראות את המצוקה האמיתית שתחול בענף הדו-גלגלי בישראל לאחר הייקור במחירי ביטוח החובה לרכבי הדו גלגלי שאמור להיכנס לתוקפו היום. הרוכבים הצהירו כי זו תהיה המחאה הגדולה ביותר שנראתה עד כה במאבק הזה.

מטה המאבק של האופנוענים שיגר בימים האחרונים פרסומים רבים הקוראים לכל רוכבי האופנועים בישראל להתגייס למשימה בעצמם ובגופם ולא לקוות שמלאכה זו תתבצע על ידי האחרים.

אירוע המחאה נערך במקביל לפרסומים שונים אודות הסכם פשרה בין הצדדים, אולם במציאות, חילוקי הדעות עדיין קיימים. במשרד האוצר מסרבים לעצור את ייקור פוליסות ביטוח החובה ואילו הרוכבים מצידם מפנים כתף קרה להצעה להעלות משמעותית את גובה ההשתתפות העצמית לכדי 10,000 ועד 13,000 שקל במקרה של תאונה בתמורה לאי ייקור הפוליסות.

המחאה תגיע לכל הערים הגדולות

תנועת האופנועים לתל-אביב תחל בשעה 7:00 במיקומים הבאים: תחנת הדלק "פז רונית – אחמד את סלים" מחלף הסירה על כביש החוף מצפון ומגרש החניה של "חצי חינם", על רח' משה דיין, מערב ראשל"צ מדרום. על נהגי כלי הרכב לצפות לעומסי תנועה כבדים מאוד לאורך כל שעות הבוקר בצירים המובילים לגוש דן.

המחאה כאמור תגלוש גם אל ערים גדולות אחרות כמו חיפה בה תיערך מחאה דומה שתצא לדרך ממגרש החניה של מסעדת "מקסים" ביציאה מחיפה דרומה בשעה 06:00. בירושלים תצא רכיבת המחאה ממחלף חמד לכיוון ת"א בשעה 06:30. מכיוון באר שבע ודרום הארץ, יצאו הרוכבים מתחנת הדלק בצומת מסמייה (ראם) צפונה בשעה 06:30. עומסי תנועה כבדים מאוד צפויים בכל הדרכים המובילות לתל-אביב.

אמש נמסר מאגף התנועה במשטרה כי "בשל עומסי התנועה הצפויים מחר במרכז על רקע מחאת האופנועים, משטרת התנועה תגביר נוכחותה לאורך הצירים הרלוונטיים ותבצע אכיפה בכל ניסיון פגיעה בזרימת התנועה, לרבות רישום דו"חות. מאחר וצפויים עומסי תנועה בסביבות השעה 7 בבוקר, אנו ממליצים לציבור הנהגים להקדים יציאתם למרכז או לחילופין לאחר הגעתם במידת האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully