וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט מציגה דובלו חדש

17.11.2009 / 9:26

דור חדש למסחרית של פיאט יכנס לשירות מלא באמצע 2010. יוצע עם חמישה או שבעה מושבים ומנועי דיזל רעננים

פיאט מציגה את הדור החדש לטנדרון דובלו, לאחר תשע שנים בהן כיכב קודמו. הדור הנכנס יהיה טרי לחלוטין וחותם עבור קודמו מיליון מסירות. מאחר וביצרן האיטלקי מצהירים בגלוי שהפלטפורמה איננה נגזרת מן העבר, יתכן שבעקבות עסקת פיאט-קרייזלר, הדובלו יגשים ואריאציות שתגענה לארה"ב אל קבוצת קרייזלר המתחדשת, בחסות מותג ראם העצמאי.

בהיצע של הדובלו התגבשו לעת זו שני מרכבים; האחד למשפחה והשני הוא הקרגו לצרכי תעסוקה. הראשון חמוש בשתי דלתות נגררות ואילו השני רק באחת. חידוש מרכזי נוסף בדובלו האיטלקי הוא שימוש בבסיס גלגלים מוארך וזה מיוצב על 2.75 מ', לעומת 2.58 מ' בדור הראשון. צמיחה חלה בחלל המטען לו 790 ל' (730 ל' בקודם) ויכולת נשיאת מטלטלין של עד 1 טון בדגם הקרגו.

כהרגלן של משפחות מסחריות, דובלו מציע סידור הושבה גמיש ויעיל עם אופציה לחמישה או שבעה מושבים. חבילת המפרט שלו תכלול אפשרות להוספת בקרת אקלים אלקטרונית, מערכת שמע משודרגת, ממשקי מולטימדיה חדישים וכן מנגנון 'עצור וסע' לטובת הפחתת השימוש בדלק בעמידה ממושכת בפקקים ורמזורים.

חטיבת המנועים תתחיל בגרסאות הקיימות. 95 כ"ס ממנוע בנזין מהווה את קו הפתיחה ולצד זה שורת הדיזל מולטי-ג'ט הנפוצה של פיאט, בהספקים של 90 ועד 135 כ"ס בשידוך לתיבות ידניות 5 הילוכים. ממוצע צריכת הדלק בגרסאות אלו הוא כ-22 ק"מ לליטר סולר. בעתיד תחובר תמסורת נוספת (Dualogic) שישה הילוכים בשידוך למנוע טורבו-דיזל חדש וכן גרסת ביו-דלק (בנזין ומתאן). אלינו צפוי הדובלו להגיע מעט לאחר השקתו באירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully