וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבראבו חוזרת לישראל

ירון אדרי

17.11.2009 / 13:43

יבואנית פיאט מחזירה את המכונית הקומפקטית משפחתית לשוק הישראלי. המשלוח הראשון ימכר ב-120 אלף שקלים, בלי בקרת יציבות

אחרי היעדרות רבת שנים, חוזרת יבואנית פיאט לישראל חברת סמל"ת להציע קומפקטית משפחתית לסגמנט המבוקש ביותר אצלנו. החל בחודש ינואר, תשווק סמל"ת את הבראבו שייבואה מתאפשר בעיקר תודות להוספת האופציה לגיר אוטומטי רובוטי.

הבראבו שתגיע לישראל מצויידת במנוע טורבו בנפח 1.4 ל' המפיק 120 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-21 קג"מ ב-1,750 סל"ד. למנוע תשודך תיבת הדיואלוג'יק של פיאט, לה שישה הילוכים. על פי נתוני החברה, צריכת הדלק הממוצעת של יחידת הכוח עומדת על 16.4 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 היא 143 גק"מ. נתוני הביצועים מדברים על 9.6 שניות ל-100 קמ"ש ו-197 קמ"ש מרביים.

הבראבו תזכה לחבילת אבזור גבוהה הכוללת בין השאר חישוקי סגסוגת 16 אינטש, בקרת שיוט, מחשב דרך ובקרת אקלים מפוצלת הכוללת פתחי מיזוג גם ליושבים מאחור. אבזור הבטיחות הסטנדרטי יכלול שש כריות אוויר ובקרת יציבות. מחיר מדוייק לגרסה זו טרם נקבע, אולם בפיאט יציעו כבר בימים הקרובים גרסה אחרת בכמות מוגבלת ובעלות של 120 אלף שקלים כאשר זו תחסר את בקרת היציבות ולהגנת הנוסעים יהיו רק ארבע כריות אוויר.

ההודעה על הגעת הבראבו באה בהמשך לאסטרטגית החברה לייבא את כל דגמי היצרנית, אותה הציג המנכ"ל אורי להב לאחר שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים. ראשונה להגיע הייתה ה-500 הקטנה ולאחרי המשפחתית הגדולה כרומה. "הבראבו היא מקדם כוח משמעותי למותג. ניתן להתגאות היום במגוון הדגמים שמציגה פיאט בישראל כמו גם בגידול העקבי בגרף המכירות בחודשים האחרונים", כך מוסר להב.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully