וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופורי לובשת מדי קרב

19.11.2009 / 10:15

יצרנית קטנה ממלזיה חושפת איורים למכונית קופה ספורטיבית חמושה במנוע טורבו והנעה אחורית. הגיע הזמן להצטרף למאה ה-21

מוסד הרכב הפרטי 'בופורי' (Bufori) הוא לא בדיוק מותג שגור בקרב היצרניות. מאז הווסדות החברה במלזיה על ידי שלושה אוסטרלים ב-1986, היא הפיקה כלי-רכב בסימן רטרו כמו ה'לה-ג'ויה', עם קריצה ברורה לתור הזהב של ארה"ב. בימינו היא מחזיקה בהיצע ארבע מכוניות בלבד, אך נראה כי לאחרונה רוצה האוסטרלית-מלזית להתקשר עם אוכלוסיה קצת פחות ממוקדת. איך עושים זאת? עם קופה ארוזה בהופעה מושכת מן הסתם.

הדגם מבעד לתמונות מכונה CS, סימול ל-'Compact Sports'. הבחירה בעיצוב עכשווי מודגשת על ידי הכלאת אלמנטים צורניים מכלי-רכב איטלקיים וגרמנים לרבות מזרטי, ב.מ.וו, מעט פרארי בחלקי הישבן ועוד קורט עצמי פרי דימיון החברים מאוסטרליה שמא תאבד זהותה לחלוטין. על כך הם מספרים שנדרשה מהם תעוזה אדירה כדי לנטוש יסודות מאפיינים עליהם השתרשה החברה. "לא היינו חולמים לייצר דבר כזה, אבל הזמנים השתנו וצריך להתאים את רמת הציפיות".

ה-CS מצויידת במנוע בנפח 2.0 ל' טורבו בסיסי, שאמור לדחוק כ-220 כ"ס לגלגלים מאחור. גרסה תחרותית יותר תופיע בהמשך וזו כבר אמורה לסחוט 100 כ"ס מעבר לקיים לפחות. נתונים שכולנו חובבים כמו מיאוצים ומהירויות טרם פורסמו, אולם שימוש רב בחומרים כמו קוולאר וקרבון יאזנו את משקלה לכיוון הקליל והמתבקש בהשוואה למתחרות ישירות כמו הטויוטה FT-86 הקורמת בימים אלה פח וצינורות.

הדגם המציאותי ל-CS, יערוך בכורה רשמית במסגרת הגרנד-פרי של מקאו בחודש נובמבר של השנה הבאה ואולי מעט מאוחר מכך. לעת זו תוכלו להציץ באתר של בופורי ולהתרשם מהמוצרים האחרונים ולהבחין בהבדלים בין התפיסות השונות.

בופורי CS. אתר יצרן
בופורי CS/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully