וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט 500 עם 360 כ"ס

22.11.2009 / 16:43

קבוצת המירוץ של סדנת 'רומאו פראריס' משגרת גרסת מסלול מופרכת לגמרי למיני האיטלקייה חמושה ב-360 כ"ס. עקרב שחור זה ארסי?

קרבון אקזוטי מלא, כנפיים מוגדלות, צמיגים בחתך נמוך, דלי עמוק עם צבע שחור ומנוע 1.4 ל' טורבו של פיאט. מכל זה מה יוצא? 360 כ"ס אגרסיביים ודרוכים, אותם הפיקה סדנת הרכב האיטלקית 'רומאו פראריס'. על שום מה ההתחרפנות אנחנו תוהים? ההסבר הרשמי הוא במטרה להשחיז את העקרב האיטלקי לקראת מירוץ הסיבולת שנערך במסלול ווללוניה (Vallelunga ACI), מתחם מאתגר שנמצא כ-20 ק"מ מצפון לרומא ומשמש (בעיקר) את סדרת פורמולה רנו הצעירה במשך עונת המירוצים.

אורכו של המסלול הנבחר כ-2 ק"מ וכפי שצויין, התחרות נערכת במתכונת סיבולת. לא מדובר ב-24 שעות כי אם פרק זמן קצר בהרבה, כלומר מקסימום של 6 שעות רצופות. החברה האיטלקית שמחזיקה ענף עמוס בציוד טכנולוגי לשיפור מכוניות לטובת מירוצים, הקנתה ל-500 הקטנה את כל מה שנחוץ לה כדי לעלות על הפודיום עם עדיפות למקום הראשון.

העדכון הדמיוני הזה מתחיל כאמור עם מנוע בנפח 1.4 ל' טורבו שעבר שדרוגים למכביר וכאן מייצר למעלה מ-360 כ"ס ב-7,000 סל"ד. התיבה תהיה ידנית עם חמישה יחסי העברה, אך ייתכן שדגם משני יתנסה בתיבה סיקוונסיאלית עם הילוך נוסף. פרטים נוספים על תכנון המכונית הסדנה לא מפרסמת, ומה שכן ידוע הוא שאת ה-500 ינווטו בחלוקה מתמטית נהגי מבחן של החברה. אלו הם בני המשפחה אלדו ומיכאלה קרוטי (האחרונה אגב מחזיקה בתארים מסבב ה'קאפ' של ה-147 GTA) ונהגת נוספת בשם מריה פראריס. נדווח אם העקיצה הייתה קטלנית.

פיאט 500 צ'ינקווני של סדנת רומאו פראריס. אתר יצרן
עקיצה מ-360 כ"ס/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully