וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסקוורנה TE250 חדש בישראל

19.11.2009 / 21:45

אופנוע האנדורו המקצועי של הוסקווארנה חוזר כשהוא קטן יותר, קל יותר וחזק יותר. מחירו 80 אלף שקל

ליין אפנועי השטח של הוסקווארנה ממשיך להתחדש בישראל. אחרי שפגשנו באח הגדול והדו"שי, ה-TE610 ודיווחנו על הגעתו של אופנוע הסופרמוטו המוטרף של החברה, ה-SMR510, הגיע תורו של אופנוע האנדורו הקטן בהיצע לחדש את עורו.

כדי לשפר את ההתמודדות מול המתחרים, הוסקווארנה בחרו לחדש לגמרי את אופנוע זה. החידוש כולל שלדה חדשה, מנוע חדש (עליו נרחיב בהמשך), החליפו את המתלה הקדמי (KYB בקוטר 48 מ"מ, זקס אחורי) וטיפלו קוסמטית בפלסטיקה ובעיצוב הכללי (עיצוב מחודש, וויתור על המדבקות ופנס אחורי הבנוי מנורות לד). ברמבו ממשיכים לספק כאן את הבלמים עם דיסק 260 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור.

ה-TE החדש מצויד במנוע רבע ליטר חדש לגמרי בעל צילינדר יחיד, ארבע פעימות, ארבעה שסתומי טיטניום רדיאליים, שני קאמשפטים, מערכת הזרקה של מיקוני ומתנע (סטרטר) חשמלי. יתרונו הגדול לעומת קודמו, מלבד העליה בהספק ובתחום הסל"ד, נמצא במשקלו ובגודלו. מנוע זה קטן יותר ב-13 אחוזים וקל יותר בחמישה נוספים, מקודמו, כולל הסטרטר החשמלי, ומשקלו עומד בסך הכל על 22 קילוגרם. לטענת הוסקווארנה, זהו המנוע הקל ביותר בעולם לאופנוע מסוג זה. כל אלה מעמידים את משקלו היבש של ההאסקי הזה על 106 ק"ג בלבד. שאר מידותיו מספרות על 147 ס"מ בבסיס הגלגלים, אורכו 226 ס"מ, גובה מושבו 95 ס"מ, מרווח הגחון עומד על 29 ס"מ ונפח מכל הדלק עומד על 7 ליטרים.

מחירו של ה-TE250 עומד על 80 אלף שקל, הוא נמכר עם אחריות של 24 חודשים והוא פונה לרוכבים, מתחילים ומקצוענים, ולכל סוגי רכיבת שטח החל מרכיבת שבילים מהנה ועד למשימות אנדורו קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully