וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של אודי S5?

ירון אדרי

23.11.2009 / 11:42

חטיבת היוקרה של ג'נרל מוטורס חושפת את ה-CTS קופה הסדרתית מצויידת במנוע V6. היישר אל גוב הגרמניות השריריות

היצרניות האמריקניות מתקשות לעמוד בקצב שמכתיבות היריבות מגרמניה ולמען האמת, גם מיפן. את ההגמוניה תנסה לשבור קדילאק עם ה-CTS קופה שנחשפת כעת, אשר תנסה לעשות צרות למכוניות כמו אודי A5, אינפינטי G37 קופה ודומותיהן. ואם היא מוכרת לכם, זה רק כי היא דומה מאוד למכונית הקונספט שהוצגה בתערוכת דטרויט 2008, ואשר עליה היא מבוססת.

שני עשורים אחרי, חוזרת קדילאק להציע מכונית קופה בתצורת 2+2. על העיצוב תחליטו אתם, אנחנו חושבים שהיא נראית מצויין. הפלטפורמה עליה היא מבוססת הושאלה כמובן מהאחות CTS סדאן כאשר בסיס הגלגלים זהה, אולם בג'נרל מוטורס מבקשים להדגיש כי רכיבי השלדה שלה אופיניים רק לה. זאת כמובן בכדי להצהיר כי לקופה יש יכולות כביש גבוהות, אך על כך עוד מוקדם להחליט. עוד בענייני מידות, היא נמוכה וקצרה מהסדאן בכחמישה ס"מ.

בכדי להציג כיסוי להצהרות, מציינת קדילאק כי מערכת המתלים תזכה לשתי רמות כיול שונות בהתאם ליכולות הדינמיות שידרשו הלקוחות. הראשונה תציע פשרה מסויימת לכיוון הנוחות אגב חישוקי סגסוגת 18 אינטש ואילו השנייה תהיה קשיחה וקשוחה יותר כשלצמיגיה חישוקי 19 אינטש ומערכת בלימה משופרת.

ומה לגבי הביצועים? מנוע V6 בנפח 3.6 ל' מותקן בחזיתה של הקופה, מפיק 304 כ"ס ו-37.7 קג"מ. כל חבילת הכוח מועברת דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה אל הציר האחורי בעזרת תיבות שישה הילוכים ידניות או אוטומטיות, כאשר לזו האחרונה אופציה גם להנעה כפולה. צריכת הדלק הממוצעת עליה מצהירה היצרנית היא כתשעה ק"מ לליטר בנזין. אם זה חסכוני מידי עבורכם, במהלך 2010 תשיק קדילאק גם את גרסת ה-V, לה מנוע V8 בהגדשת 'על' ו-556 כ"ס ומטרות בשם M3 ו-AMG.

חשיפת התמונות של ה-CTS קופה מקדימה בכשבוע את הצגת הבכורה שלה שתיערך בתערוכת לוס אנג'לס בשני לדצמבר. את השוק האמריקני תפגוש הקופה באביב הקרוב ואחר כך לבטח תגיע לעשות חיים קשים למתחרות גם באירופה. מה לגבי ישראל? טרם נמסרה תגובת היבואנית UMI, אך אנו נשמח לראותה גם אצלנו מול קופה פרימיום אחרות.

קדילאק CTS קופה 2010. אתר יצרן
קדילאק CTS קופה 2010/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully