וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ML כזאת אין לכם

29.11.2009 / 9:25

בנוסח ה-AMG63, הגיע רכב הפנאי של מרצדס לסדנת VATH. הוא יצא משם משודרג עם 585 כ"ס ו-72 קג"מ. גברת עם סלים

קל להבין מדוע בוחרות סדנאות השיפורים ברכבי פנאי לצורך התקנות והשתלות אנרגטיות. הוא גדול, הוא מפחיד, אפשר לערוך לו שינויי אזימוט בכל דרך שרוצים ותא הנוסעים מפנק את האיברים אפילו בגרסאות הפשוטות ביותר. למרצדס יש רכב פנאי מוגדר אחד כבר שנים, ה-ML. הוא פחות פופולרי מסדרות X של ב.מ.וו או הקאיין של פורשה, אבל הוא בהחלט עומד איתם בשורה אחת.

סדנת 'VATH' שמה עליו עין וסיפחה אותו למוצריה הרבים. אבל במקום להשתולל עד איבוד הכרה עם האפקט החיצוני היא התעסקה בעיקר עם התוכן, נו, כמו שצריך. אבל לא בגרסת סולר או בנזין עממית היא הסתפקה כי אם בדגם החזק ביותר שיש, ה-AMG63. כך יוצא שהיא לא מבזבזת זמן מיותר על העטיפה שדי תואמת את רוח הסדנה.

הספקו של המנוע מלפנים – V8 בנפח 6.3 ל', צמח מ-510 כ"ס סדרתיים לכדי 585 כ"ס ו-72 קג"מ המשודכים לתיבת ה-7G טרוניק. שיפורים אלו הושגו על ידי עדכון מערכת ניהול המנוע, החלפת מערכת היניקה ואי אפשר בלי מארז פליטה עצבני במיוחד. כדי לרתום את הטבע לצורכי אחיזה, קיימת אפשרות להוסיף קיט אווירודינמי מודגש שמביא עמו כנף אחורית צנועה מעל הזגוגית מאחור, קומפלט עם חישוקי 22 אינטש מעליהם קשתות גלגלים שהורחבו.

הסט הדינמי המקביל זוכה לטעום ממערך טכנולוגי מתוחכם המקשיח את מערכת המתלים והבילום, בעיקר עבור תאוצות מהירות ותאוטה נחושה ומהירות תלת ספרתית שהשתיקה יפה לה. בואו נבהיר שהוא לא נחנק כשהמחט קרובה אל 300 קמ"ש והשיגור ל-100 קמ"ש אורך קצת פחות מ-4.5 שניות (5 ש' ברגיל). אם זה לא דרמטי דיו, אפשר להתעסק עוד קצת עם מערכת ניהול המנוע ולהוריד את הנתון בעשיריות בודדות.

בעבור השדרוג תשלשלו לכיס הסדנה כ-40 אלף יורו לפני מסים, שבמונחים שלנו זה בערך 220 אלף שקלים. הפירוט המלא טוען ששדרוג ניהול המנוע לבדו מוערך ב-17 אלף יורו, וההתקנה עוד 1,800. שאר התוספות נעות בין 600 יורו לפגוש ועד 8,500 יורו! לסט חישוקי סגסוגת. מגוון זה הצד החזק שלהם מתברר, כמו העלויות.

מרצדס ML משופרת מסדנת VATH. אתר יצרן
מרצדס ML משופרת מסדנת VATH/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully