וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבט מצדיעה לדגל

7.12.2009 / 11:47

מחווה מיוחדת לבואינג הנשיאותי של ארה"ב הולידה שברולט קורבט C6 חמקנית בהופעתה שיוצאת מכתליה של 'לומה פרפורמנס'

רעיונות מוזרים לא פוסקים להגיע מסדנאות השיפורים. הפעם אנחנו פוגשים בקורבט C6 של סדנת 'לומה פרפורמנס' (Loma performance) שקיבלה השראה מעולם התעופה הנשיאותי האמריקני ושיפרה מכונית ספורט איקונית בכל טוב, וסימנה אותה כ'קורבט C6 בלאקפורס 1'. השם נגזר ממטוס הבואינג של האזרח מס' 1 בארה"ב ברק אובאמה, שוודאי ישמח לראות שהצבע החיצוני מתחבר לו לשורשים, על אף שכוונת המשוררים למטוס החמקן F-117 של חברת לוקהיד.

התמונות לא זקוקות לדגשים נוספים מהצד הביקורתי. אך נספר כי התוספות הנפוחות מעל קשתות הגלגלים, חצאיות הצד, הספויילרים והפגושים שמוסיפים למראה הקרבי, נעשו במטרה להקנות לשברולט צביון אישי ומיוחד. כל הרכיבים סביבה לה, עשויים קרבון מלא להפחתת המשקל הכללי כאשר אופציה לא פחות מעניינית למי שמקפיד על הלוק (וגם על הביצועים כמובן) היא הוספת כנף אחורית יחד עם דיפיזור תחתון סמוך למפלטים. תלוי בגרסאות.

במקום למחוץ את המנוע בלי פשרות, לומה מנצלת את שני המגדשים (בי-טורבו) כדי להפיק ממנוע ה-V8 בחזית כמעט 794 כ"ס. אלא שהעברת העוצמה לא נעשית בצורה חלמאית כפי שעושים טיונרים מהרחוב. הצוות התקין מצמד ספורטיבי מחוזק עשוי סיבי פחמן שמתיר לתיבה הידנית (6 הילוכים) לשלוח מקסימום עוצמה לסרן האחורי בלי לאבד אחוזים ניכרים מהמומנט בדרך לכביש.

בסיועו היא מאיצה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ונכנעת רק כאשר המחוג מגיע ל-330 קמ"ש. הסדנה מציינת שמתוך 794 כ"ס, למעלה מ-690 מתורגמים נטו לכביש ונעזרים בבולמים מתכוונים כדי למנוע איבוד אחיזה כבר בפתיחה או בהמשך הפיתולים. מערך בילום מחוזק נכלל בחבילה ומבחוץ מנווטים את המרכב צמיגי 'מישלן ספורט קאפ' ענקיים וחישוקי OZ מסורתיים מאיטליה.

לומה תייצר רק 26 חתיכות מהקורבט C6 בלאקפורס 1. כולם מסופררים לצורכי מעקב ואפסון כמנהגן של מהדורות מוגבלות. המחיר? 200 אלף יורו לכל מכונית (מיליון וקצת שקלים לפני מיסים מקומיים). אל תדאגו, המחיר כולל גם אחריות מלאה ל-12 חודשים על כל רכיבי המנוע.

שברולט קורבט C6 בלאקפורס מסדנת לומה פרפורמנס. אתר יצרן
שברולט קורבט C6 בלאקפורס מסדנת לומה פרפורמנס/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully