וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפת ה-147 תקרא ג'ולייטה?

29.11.2009 / 10:20

אלפא-רומאו נאלצת לשמוט את השם "מילאנו" ליורשת ה-147 בעקבות מחלוקת עם עובדים במטה החברה במילאנו

מחליפת האלפא 147 לא תקרא 'מילאנו', כך מסתמן עתה לאחר שבסוף השבוע הוציאה החברה האיטלקית הודעה לכלי-התקשורת באירופה שהוחלט לוותר על השם. כל זאת בשל סכסוך פנימי עם עובדים במפעל החברה שנמצא בסמוך לעיר מילאנו, שיסגר בקרוב ויועתק לטורינו במסגרת תוכנית התייעלות שתגרור כנראה פיטורי עובדים. פיאט טוענת מצידה כי "המהלך יחסוך עלויות יצור גבוהות מאוד בעתיד".

הארוע התגלגל במהרה לאחר שנודע לקומץ עובדים שפיאט מתכוונת לשחרר שתי תמונות רשמיות לקומפקטית החדשה. נציג העובדים שיגר הודעה רשמית לחברה שהעניין אינו מקובל עליהם, אך לא ידוע אם המכתב כלל איום על השבתת קווי הייצור כאות מחאה. אלפא רומאו לא אחרה להגיב ופרסמה כי החשיפה הרשמית ליורשת ה-147 נדחתה למועד לא ידוע. זאת לאחר שהייתה אמורה להתקיים מחר (30 בנובמבר) בשעות הצהריים המוקדמות.

זוהי אינה הפעם הראשונה שאלפא רומאו או החברה האם פיאט, נאלצות להתקפל ולשנות כינוי ברגע האחרון. בשנת 2003 פיאט השיקה את מחליפת הפנדה כ'ג'ינגו', אך בשל איומי תביעה מצד רנו בשל דמיון לשם 'טווינגו', הוכתרה לבסוף באופן רשמי כיורשת לפנדה. בדיעבד זה הוכח כמוצלח במיוחד, מאחר וזו זכתה בתואר מכונית השנה בשנת 2004 והפכה לרבת-מכר.

לאחר שנרגעו הרוחות אמש, אלפא רומאו שוקלת לקרוא ל-147 החדשה 'ג'ולייטה'. מכונית מסוגננת שייוצרה בשני דורות במרכב קופה וסדאן בין השנים 1954 ל-1985. אולם, מי שכנראה נתפסו עם המכנסיים למטה היו ירחוני הרכב באירופה שכבר קיבלו תמונות רשמיות של המילאנו ושדיכו אותן לקראת הפצה בדוכנים בעוד כמה ימים. כעת נדחו מועדי ההפצה ובכירי המדיות מאלתרים פתרונות כדי למנוע מבוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully