וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייארדו למהדרין

30.11.2009 / 10:12

סדנת 'אנקו' טובלת את הגייארדו LP-560-4 בחבית סיבי פחמן ומתבלת בערכה קוסמטית חיצונית. ההספק? עוד 60 כ"ס

בזמן שמהנדסי למבורגיני מכוונים אל כלאיים, סדנאות השיפורים מתרכזות רק בקרביים משופרים בכבדות. סדנת 'אנקו' (Enco) מביאה לנו דוגמה נוספת לאיטלקייה מחושלת מחדש, כשהפעם זו הגייארדו LP-560-4 שמוסיפה להיות דגם מומלץ לכל מי שמחזיק בסדרה זו ומוכן לשלשל עשרות אלפי יורו לחיזוק המכללים. אז מה מקבלים בעבור התשלום?

פרט לחצאיות ולחישוקים הענקיים (22 אינטש), המכונית מגיעה חמושה במעטפת ויזואלית מתאימה מבוססת חומרים קלים כמו קרבון ופלסטיקה אלסטית במיוחד, שנועדה להפחית משקל. הפגוש הקדמי והחצאיות למשל נלקחו מדגם ה-GT3 ואלו מכילים פתחי יניקה גדולים במיוחד וזימי אוויר פולשניים בצדדים. תא הנוסעים מחזק את השילוב הקרבוני עם חיפויי דלתות וקונסולה בגוון אפרפר שנתפר יריעות דקות מהחומר האקזוטי והיקר.

מאחרי הנהג יושבת היחידה המוכרת בנפח 5.2 ל' V10, שמספקת בימים כסדרם 560 כ"ס ו-55 קג"מ. העוצמה נשלחת לארבעת הגלגלים דרך תיבה ידנית שישה הילוכים. אנקו בוחרת לא להתפרע בלי חשבון עם הגייארדו ולכן השביחה את המערכת בסיוע סט ניהול אלקטרוני ושדרוג צנוע למערכות מסביב. התוצאה היא עלייה של 60 כ"ס בעקומת העוצמה אל 620 כ"ס כאשר המומנט מטפס ל-58 קג"מ.

הסדנה לא מגלה נתונים כמו מיאוץ ל-100 קמ"ש או מהירות מרבית, אך מותר לשער שאם הדגם הסדרתי עושה זאת ב-3.7 שניות, המשופר יגלח מהנתון לפחות חמש עשיריות. מה לגבי 323 הקמ"ש שנראים בסוף הישורת? בשביל לדעת כמה קמ"שים התווספו תצטרכו ליצור קשר ישיר עם הסדנה. רק תוודאו שיש לכם גייארדו בחצר ועוד 22 אלף יורו ( 120 אלף שקלים) זמינים להוציא על הערכה.

למבורגיני LP-560-4 משופרת מסדנת אנקו. אתר יצרן
למבורגיני LP-560-4 משופרת מסדנת אנקו/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully