וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאסר נסיעת משאיות בכביש 1

ירון אדרי

30.11.2009 / 13:39

החל ממחר (שלישי) תיאסר נסיעתן של משאיות על כביש 1 בין תל אביב לירושלים בקטע שבין שער הגיא ומחלף שורש בין השעות 06:30 ל-09:30

משרד התחבורה יחל מחר (שלישי, ה-1 בדצמבר) בפילוט בן חצי שנה במהלכו יאסר על משאיות וכלי רכב כבדים במשקל העולה על 12 טון לנוע בכביש 1 לכיוון ירושלים החל ממחלף שער הגיא. כמו כן, תיאסר נסיעת כלי רכב אלה בכביש 3 בקטע שבין מחלף לטרון ועד מודיעין, בכביש 375 המוביל לצור הדסה, כביש 431 בקטע שבין מחלף ענבה ועד מודיעין, כביש 3866 מחסיה נס-הרים למזרח ותוגבל הכניסה לכיוון מודיעין מכביש פנימי מספר 2. איסור הנסיעה תקף בימים א' עד ה' בין השעות 06:30 ל-09:30 בבוקר.

החברה הלאומית לדרכים – מע"צ, הציבה תמרורים מתאימים על כבישים אלו כאשר העונש הצפוי לאי ציות הוא קנס של 500 שקלים בליווי 6 נקודות. נהגי משאיות בדרכם לירושלים יוכלו להמשיך בנסיעתם דרך כביש 443 או שייאלצו להמתין בחניון הנמצא באתר יד לשיריון בלטרון עד לשעה 09:30. במטרה לאפשר את זרימת התנועה בכביש 443, הוצבו לאחרונה תמרורים האוסרים על משאיות לעקוף בכל שעות היום.

הפילוט הוא פרי יוזמת משרד התחבורה והעומד בראשה השר ישראל כץ ומטרתו לאפשר לתנועה לזרום בלא הפרעה מצד כלי הרכב האיטיים. לדברי כץ, ניתוחי תנועה מקצועיים שנעשו בקטעי כביש אלה מצאו כי משאיות מאטות את התנועה באופן מוחשי. את הפילוט ילוו צוותים של משרד התחבורה, משטרת התנועה, המשרד להגנת הסביבה והחברה הלאומית לדרכים שייבחנו את השפעתו מידי יום על גודש התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully