וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר XF מתחזקת בישראל

1.12.2009 / 12:04

יבואנית יגואר לישראל תשווק גרסה משלימה ל-XF בנפח 5.0 ל' ובהספק של 385 כ"ס. המחיר – 689 אלף שקלים

יבואנית יגואר לישראל חברת 'מאיר', החלה לשווק גרסה חדשה ומחוזקת לסדרת ה-XF הסלונית. מדובר ביחידת V8 אטמוספרית בנפח 5.0 ל' המפיקה 385 כ"ס ב-6,500 סל"ד. היא דוחקת את מנוע ה-4.2 ל' הקודם שהפיק 300 כ"ס כאשר המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה. לזכות התמסורת תכונות אדפטיביות ליצירת פעולה רהוטה וחלקה וכן מנגנונים משולבים החוסכים עלויות טיפול וייצור.

בעזרת טכנולוגיית הזרקה ישירה מסדרת AJ-V8 Gen III, מפיק המנוע מנעד גמיש יותר בכל קשת הסל"ד. נשימתו מורחבת תודות לתזמון שסתומים מהיר ומערכת יניקה המנצלת את שאיפת האוויר לצרכי ביצוע וחסכון. אלה מאפשרים למכונית לחדד את תחושת דוושת התאוצה ותגובת המנוע. מכאן, שהשיגור ל-100 קמ"ש אורך בחסות יחידה זו כ-5.7 ש' בלבד על משקל של 1.8 טון והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק (יצרן) עומדת על 9 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 היא 264 גק"מ.

עוד נמסר כי מנוע זה דורש טיפול תקופתי בהפרשים מוגדלים לעומת המנועים הקיימים. הטווח הוגדל מ-16 אלף ק"מ ל-24 אלף ק"מ או שנה, הקודם מבינהם. בנוסף, גם כמות הטיפולים הופחתה במסגרת הטכנולוגית של המנוע משישה טיפולים סדירים לארבעה בלבד בפרק זמן של 3 שנים או 96 אלף ק"מ.

יחד עם גרסה זו, החלה היבואנית להציע רמת אבזור משודרגת המכונה 'פורטפוליו'. היא מכילה מערך חיפוי וגוון חדשים לתא הנוסעים, מערכות מולטימדיה חדישות, חישוקים מ-16 ועד ל-19 אינטש ( 20 אינטש ב-XFR), מושבים מחוממים, ריפודי זמש בתקרה ועוד. המחיר ל-XF בגרסה זו יעמוד על 689 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully