וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלון של אינפיניטי

2.12.2009 / 13:11

אינפינטי חושפת את הדור החדש ל-M הסלונית באירוע פרטי בשוויץ. גם ה-G37 מתחדשת ושתיהן תגענה אלינו באמצע 2010

את ה-M החדשה בחרה אינפינטי לחשוף לראשונה באופן וירטואלי ועתידני משהו בתערוכת פבל ביץ' מוקדם יותר השנה. כבר אז הוסבר על ידי שליחי החברה האם ניסאן, כי היעד שהוקצה להשקת המכונית האמיתית היא תערוכת לוס-אנגל'ס. אולם, רגע לפני שהתערוכה נפתחת, פקעה הסבלנות ואמש (שלישי), השיקה הזרוע היפנית את ה-M במסגרת פרטית באירוע מסוגנן בשוויץ, שם הוצבה לצד ה-G37 מתוחת הפנים עליה בהמשך.

ביחס לסדרת ה-G הספורטיבית בתכונותיה, ה-M הנינוחה תאכלס את המפלס העליון. היא תתחרה בב.מ.וו סדרה 5 ובמרצדס E קלאס ותשווק בגיבוי שני מנועים רבי-עוצמה תחת הכותר M56 ו-M37. היא לא נופלת מהגרמניות בממדיה למרות המבנה הגולש שרומז על מספרים ממוצעים. אורך המרכב 4.94 מ', הרוחב 1.84 מ' וגובה התקרה 1.50 מ'. בסיס גלגלים של 2.90 מ' מבטיח שמאחור יהיה מספיק מקום לנוסעים ולציוד נוסף. תא הנוסעים כולל את כל הצירופים המפנקים הייחודים למותג.

בהיבט ההנעה, ה-M37 הבסיסית שווה בערכיה לזו הנמצאת ב-G37. שישה צילינדרים סוחטים מנפח של 3.7 ל' 316 כ"ס ו-38 קג"מ. השידוך הוא לתיבה אוטומטית 7 הילוכים עם בורר למצב חסכון, ספורט, שלג ובסיסי וכן תפעול ידני מגלגל ההגה. גרסת הקצה (טרם הוצגה רשמית) תהיה ה-M56. עוד שני צילינדרים מנפקים ממנוע בנפח 5.6 ל' כ-420 כ"ס ותיבה אוטומטית זהה שולחת את העוצמה לגלגלים האחוריים. התאוצה ל-100 קמ"ש צפוייה לארוך פחות מ-6 שניות.

להוציא חבילות הגנה מסורתיות כמו כריות אוויר ובקרת יציבות, אינפינטי השקיעה לא מעט זמן בהטמעת מערכות עזר להגנה על הנוסעים. סדרת ה-M תהיה הראשונה להציע בקרת BSI יחודית (סימול ל-Blind Spot Intervention) המאתרת שטחים מתים מסביב לשדה הראייה ומתריעה על סכנות. עוד ברשימה הארוכה מנגנון Active Noise Control שמפעיל דרך מערכת השמע תדרים המבטלים רעשי חוץ כאשר הדציבלים הופכים פולשניים. אחרון חביב, הוא מנגנון ריחני שנועד לעורר דרך בקרת האקלים את מזגו של הנהג בהפצת ניחוח יער גשום.

G37 מלטשת הופעה

ה-G37 נמכרת בישראל כבר תקופה, יחד עם המשפחה המורחבת. לקראת הכרזה על פתיחת השנה הלועזית החדשה, מחלקת העיצוב מחדדת את הופעת הסדאן עם מתיחת פנים קלילה הכוללת ליטוף מאופק תוך ניסיון לקרבה לגרסת הקופה. זאת באמצעות הקניית אלמנטים עדינים שמרוכזים אל חלקי השבכה, הפגושים ובתי התאורה ונמשכים אל תא הנוסעים.

לכאורה, ללא התעמקות רגישה על הרכיבים קשה מאוד להבחין בהבדלים בינה לבין הדגם הקיים. בתא הנוסעים החידושים בולטים יותר לעין עם קונסולה מרכזית המאמצת קווי מתאר מסדרות הפנאי EX ו-FX כאשר המתגים המרכזיים נעים מעט כלפי מעלה. דיפוני המשטחים בהירים יותר כמו גם ריפודי העור על המושבים.

גם מערכת השמע שודרגה במסגרת החידוש עם נגן MP3 מתוחכם וכונן קשיח מובנה בגודל 30 גיגה וממשק ניווט חדיש (Connectiviti). בלוטות' מגיע כסטנדרט יחד עם חיבורי USB וכל מה שנדרש ברמת האבזור. מבחינה מכנית אין שינויים בחזית – 3.7 ל' ו-316 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים.

את שתי המכוניות, ה-M החדשה וה-G מתוחת הפנים, נוכל לראות אצלנו בישראל במהלך השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully