וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למזרטי מגיע יותר

12.12.2009 / 7:40

מזרטי תייצר 12 יחידות במהדורה מוגבלת של הגרנטוריסמו S, מצוידות בקרבון ובחבילה אווירודינמית. היעד: המזרח התיכון, לא כולל ישראל

מסורת ה-MC' ספורט ליין' של מזרטי ממשיכה להפגין את דרכיה הייחודיות. גם לקראת 2010, החברה האיטלקית מתמידה במנהגיה עת היא חושפת 12 מכוניות מדגם הגרנטוריסמו S עטורות ברכיבים יקרים מפז - דקויות שאמורות לסייע לרוכש האמיד לפצל אותה מהסדרה הרגילה. מה באריזה? חישוקים ענקיים, סיבי פחמן מבחוץ ומבפנים, בלמים מוגדלים, תא נוסעים מפואר וכנף אחורית קצוצה מקרבון מלא, כרוכה בתוך דלת תא המטען.

למרות הקוסמטיקה המחמיאה, המנוע נותר בדיוק כמו בדגם הרגיל. 4.7 ל' V8 בעל 440 כ"ס ו-50 קג"מ ב-4,400 סל"ד, השולח עוצמתו לסרן האחורי. אנו מדגישים זאת כי מזרטי נעתרת לעתים לדרישות לקוחותיה שבוחרים בחבילת MC, לשדרג את מערכות ניהול המנוע על מנת להזניק את העוצמה בכמה אחוזים. אולם בהיעדר בקשה כזו, היא ממלאת משאלות אחרות כמו הקשחת מערכת המתלים, עדכון תכונות מערכת בקרת היציבות והגדלת סט הבילום.

לא פחות מעניין לשמוע שכר ההשקה של מהדורת המזרטי גרנטוריסמו S, נערך במרינת 'יאס' באבו-דאבי, בדיוק במקום בו נערך לפני חודש המירוץ המסכם של עונת הפורמולה 1. ויש לכך סיבה טובה ומובנת; אזרחי מדינות המפרץ נדיבים בכסף (טוב, פרט לאלה בדובאי) ומזרטי יודעת שקיים ביקוש לאקזוטיקה איטלקית באיזורים אלו.

אמנם כל 12 היחידות הראשונות תגענה אליהם, אך מי שמרגיש מקופח ישמח לשמוע שמזרטי תייצר עוד 11 כלי-רכב לשוק האיטלקי. מי יודע, אולי נראה אחת במחזותינו בעתיד הרחוק, מייד לאחר שלום כולל במזרח התיכון.

  • עוד באותו נושא:
  • מזרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully