וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

R8 סופר סופרייז

8.12.2009 / 9:36

אודי R8 זוכה למגע ידיה של סדנת 'סנר טיונינג' הכולל טיפול קומסטי הולם ותוספת קלה של סוסים. גם לעשירים בארץ מגיע משהו

בית היוצר של 'סנר טיונינג' (Senner Tuning) מגרמניה, תופר לבעלי האודי R8 בגרסת ה-V8 FSI סט שיפורים לא רע בכלל. על מדפי הסדנה זכה השדרוג לכינוי מסעיר - 'סופר ספורט קונספט', והוא מכיל עדכונים בכל המישורים שאפשר לדמיין. אך בטרם הופץ הקיט לסוכנויות, נבחנו כל המערכות שהוכנסו פנימה למכונית תחת מבחנים ארוכי-טווח, כך שהאחריות מקיפה גם מקרים של כשלים מכניים, במידה ויצוצו לפתע.

פרוייקט ה'סופר ספורט קונספט' החל עם הופעתה של ה-R8 וגלש במהרה להתעמקות במכללי המנוע. המתכון של סנר בנוי כמקובל משני חלקים ומקנה ל-R8 עצמאות חלקית משלה, לעומת המראה המקורי של מוצרי היצרן. האביזר המודגש ביותר הוא ללא ספק החישוק; כאן בקוטר שנע בין 20 ל-22 אינטש, המאפשר לרכוש אותו במראה מושחר או כסוף (6 צלעות) וגומי של דאנלופ (ספורט-מקס) ברוחב 235 בחזית ו-305 מאחור.

החלק המשלים ממוקד מעצם הכינוס לטובת הביצועים. מנוע ה-V8 בנפח 4.2 ל' של אודי השוכן מאחרי העורף מטפס אל 458 כ"ס (420) ו-49 קג"מ (43) בשידוך לתמסורת הידנית. הכיצד? בשילוב המוכר: ניהול מנוע מעודכן, מערכות יניקה ענקיות ופילטרים חליפים שמסייעים לנשום בסל"ד גבוה מאוד.

זאת ועוד, סנר לא שוכחת שצריך להעביר את הכוח לכביש בצורה רהוטה. את המתלים היא הנמיכה ב-2.5 ס"מ בחזית ועוד 1.5 ס"מ מאחור וחותמת ביציאה עם מערכת פליטה ווקאלית. כ-4 שניות לוקח לנהג להאיץ ל-100 קמ"ש, די מאוזן ביחס ל-38 כ"ס שנוספו ל-R8 הזו כמו גם מהירות מרבית שצומחת ב-10 קמ"ש אל 310 על השעון.

מחיר לחבילה אם אתם כבר שואלים, הוא 15 אלף יורו לפני מסים שהם כ-90 אלף שקלים. בהנחה שאתם נמנים על הבודדים שרכשו את ה-R8 בישראל, המחיר בטח לא משנה לכם. הרי כבר הוצאתם כמעט מיליון וחצי שקלים.

אודי R8 משופרת מסדנת סנר. אתר יצרן
מה זה 90 אלף שקלים לעומת מיליון וחצי?/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully