וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לקשקאי

6.12.2009 / 9:30

הקרוסאובר המשפחתי זוכה לחזות מעודכנת ורעננה, תא נוסעים מלוטש ושום שינוי מהותי ביחידות ההנעה. אצלנו במהלך 2010

שלוש שנים לאחר חשיפתו, קובעת ניסאן כי רכב הפנאי שלה קשקאי הגיע לאמצע החיים וכמתבקש, זוכה למתיחת פנים. הקרוסאובר המשפחתי שעוצב ומורכב בבריטניה זוכה ב-2010 להופעה מושכת ודקורטיבית מבעבר. שינויים אלו מתבטאים חיצונית על ידי חרטום מלוכסן והשלת כל השבכה הקדמית לטובת השתלת הופעה מודרנית וקצת פחות מאובנת. גם הפגושים מחליפים סגנון כמו גם חצאיות הצד והספויילר הקטן תחת אלומות החזית. מאחור אין שינוי קיצוני להוציא נורות LED המקשטות את בתי התאורה. עוד בסעיף העיצוב חישוקים חדשים בקוטר 16 ו-17 אינטש.

ממדיו של הקשקאי נותרו זהים בשני המרכבים בהיצע – קצר וארוך (קשקאי +2). תא הנוסעים בין אם מכיל חמישה או שבעה מושבים, משנה את עיצוב המחוונים כאשר במרכז הושם צג LCD גדול ובהיר הכולל את אינפורמציית הדרך, המנטר את כל הפונקציות הרגילות (תצרוכת דלק, בקרת שיוט וכו'). דגש הושם על אווירה וכאן ניסאן מספרת שחיפויי הדפנות והמושבים מגוונים ונאים ואיכות הגימור טובה יותר.

מצבת המנועים נותרה אף היא ללא שינוי. בחזית מנועי בנזין בנפח שבין 1.6 ל' ל-2.0 ל' 140 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה בעלת 6 הילוכים קבועים מראש. לטובת שוחרי הסביבה, ניסאן מציעה באירופה מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ל', תחת כותר Pure Drive המתהדר בפליטת CO2 נמוכה במיוחד של 129 גק"מ. הקשקאי צפוי להגיע לשווקים בחודש מרץ 2010 ויוצג לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה. לישראל יגיע לאחר מכן.

ניסאן קשקאי (מתיחת פנים). אתר יצרן
ניסאן קשקאי (מתיחת פנים)/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully