וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי חוזרת לעבר

9.12.2009 / 9:48

מעצב רכב בשם אדווין קונאן דפדף אחורה בספרי הזמן אל בוגטי טייפ 57 והוליד יורשת מודרנית. באטמן, זה בשבילך

אם יש קביעה נחרצת שאפשר לומר אותה על מעצבי בוגטי הנוכחיים, היא שהמסורת לעולם לא נוטשת אותם. גם במקרה זה אנחנו מקבלים תזכורת נוספת לכך שבוגטי עתידנית תהווה המשך ישיר לעיצובי העבר. אלא שהדוגמה שלפנינו מכוונת לפרק זמן שלא נראה באופק ואין לה שום נגיעה ליצרנית פרט לשם בחזית - TYPE-57, על שם מכונה מפוארת וקלאסית משנות ה-30 שיוצרה במשך שש שנים בלבד ובכמות של 710 יחידות.

ה-57 הממוחשבת נוצרה על ידי המעצב אדווין קונאן, עוד גרפיקאי צעיר שרוצה להשתלב בתעשיית הרכב ומקווה למשוך מספיק תשומת לב. היא ספוגה השראות רטרו מן העבר עם שימוש רב בגלישות המסורתיות של בוגטי לאורך ההיטל. הוא מציין שחוץ מהטייפ 57 החלוצה, הוא נעזר בדימויים מאחותה המפורסמת בוגטי אטלנטיק, ביחוד בחלק הקדמי היכן שמשולבות יחידות התאורה וקשתות הגלגלים.

אין לנו מידע רשמי איזה עשור באמת השפיע על קונאן בזמן התכנון, אך לפי התמונות נראה כי הוא מסתמך על אנימציות טלווזיונות ודמויות קומיקס ידועות: אם זו לא תאומה למכוניתו של איש העטלף מסדרת האנימציה כנראה שגם אנחנו סובלים מראייה לקויה. על כל פנים, קונאן דובק בגרסתו שהטייפ 57 שלו היא בוגטי קלאסית ולא מציין שום קשר לעולמות פנטזיונרים.

מה שבכל זאת נשמע מעט פרובוקטיבי היא יחידת הכוח. קונאן "משתיל" בחזית מנוע W16 מרכזי-קדמי שנלקח איך לא מהווירון, אך עם הבדל אחד מאוד משמעותי – ההזנה תהיה מימנית ולא בנזין או דיזל רחמנא ליצלן. בכל הנוגע להספקים או מספרים אין לו נתונים לספר עליהם אולם, לא בטוח שלא יצוצו בעתיד היות ובוגטי מאוהבת במודלים קלאסיים. מי יודע, יתכן שמישהו מהחברה יצא לעשות קצת סקאוטינג ויפול על קונאן. השאלה היא מה פסק הדין על המימן שמניע אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully