וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו אופנועי שטח מוברחים

ירון אדרי

7.12.2009 / 13:55

יחידת הסמים מכס אילת הביאה לתפיסתם של שלושה צעירים החשודים כי הבריחו לישראל אופנועי 'מוטוקרוס' של קוואסאקי

שלושה אופנועי שטח אשר הוברחו לישראל נתפסו על ידי יחידת הסמים מכס אילת, כך מודיעה היום (שני) רשות המסים. האופנועים מדגם KX250F של קוואסאקי חשודים שהוכנסו לישראל בניגוד לחוק על ידי שלושה צעירים תושבי מרכז הארץ. השלושה נעצרו לאחר שנצפו רוכבים על האופנועים ללא לוחיות רישוי, על ידי יחידת המכס הדרומית בשיתוף בלשים ממשטרת אילת.

בחקירתם הודו השלושה בחשדות המיוחסים להם וכמו כן, גילו כיצד הכניסו לישראל באופן שיטתי ובניגוד לחוק את חלקי האופנועים האסורים בייבוא. עוד במהלך החקירה התגלה כי אחד החשודים אף נתפס בחודש פברואר האחרון בשדה התעופה בן-גוריון בעת שניסה להכניס לישראל בולמי זעזועים לאופנוע שטח, אותם הביא מחו"ל.

דגם ה-KX250F של קוואסאקי הוא אופנוע שטח המיועד למירוצי 'מוטוקרוס' ו'סופרקורס' והוא אינו מיובא לישראל. ל-KX מנוע ארבע פעימות בנפח 250 סמ"ק ומחירו נע סביב ה-7,000 דולרים.

בחודש שעבר עצרה יחידת סמים מכס חיפה את אילן זיגלבוים וניסים בוכניק מרמת גן, החשודים כי עסקו בייבוא אישי לישראל של מכוניות אספנות נדירות ויקרות תוך כדי זיוף מסמכים והצהרה כי מדובר בגרוטאות. במהלך החקירה נתפסו גם שתי מכוניות, שברולט קורבט ומרצדס 450.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully