וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוענים יתפקדו למפלגת הליכוד

8.12.2009 / 20:36

לאחר שנואשו מחסימות הכבישים, אלפי רוכבים עשויים להתפקד למפלגת הליכוד כדי להשיג כוח פוליטי והשפעה

האם מאבק הרוכבים כנגד העלת תעריפי ביטוח החובה יקבל תפנית פוליטית? היום יוצא אליקו אלג'ם, יו"ר מטה המאבק של הרוכבים בקריאה אל עשרות אלפי רוכבי האופנועים בישראל, להתפקד למפלגת הליכוד כדי להשיג כוח פוליטי והשפעה בצמרת השלטונית.

"רק התפקדות מאורגנת באמצעות נציגי מטה המאבק תהפוך אותנו לגורם בעל כוח והשפעה. ההחלטה להתפקד למפלגה אחת לא התקבלה בקלות ראש, התפקדות למפלגות אחרות אפשרית ואולי מתבקשת מבחינה אידיאולוגית, אך ההשפעה על עתידנו תושג רק באמצעות מפלגת השלטון. " אומר אליקו אלג'ם.

כאמור, ב-15 בחודש נובמבר נראה שסאגת מאבקי הרוכבים במשרד האוצר ובמפקח על הביטוח, מר ידין ענתבי הגיעה לסיומה, עם העליה המשמעותית בתעריפי ביטוח החובה. אולם, נראה שמלחץ ציבורי הנובע מחסימת צירים ראשיים, עוברים הרוכבים להפעלת לחץ פוליטי על מקבלי ההחלטות בממשלה.

במקביל להתפקדות למפלגת הליכוד, מטה המאבק מתכנן לפעול גם במישורים נוספים בהם גיבוש הצעת חוק שתסדיר את מחירי ביטוח החובה לכלי רכב בישראל ולמעשה תוציא את החלטה זו מידו של המפקח על הביטוח וכן, פעילות משפטית כנגד הממשלה והאוצר הכוללת אפשרות של שימוש באופציה של תביעה ייצוגית צרכנית על הפיצויים המגיעים לנהגי רכב, על פי הגדרת האוצר, שמעולם לא שולמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully