וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכוהול יסבסד לך מונית

ירון אדרי

10.12.2009 / 10:52

בר שכונתי ברמת השרון לקח יוזמה חברתית. מסבסד חלק נכבד מעלות המונית למי שבחר לשתות ולהשאיר את הרכב בבית

יותר מאשר תקנות וחוקים, את תאונות הדרכים ניתן לצמצם באופן ניכר אם רק ניקח את האחריות לידיים. דוגמה לכך ניתן למצוא בבר שכונתי בעיר רמת השרון, שהחליט לתמוך במאבק הלאומי למניעת נהיגה בשכרות. מזה כשנה פועל ה'סוקו 67' במרכז רמת השרון שרבים מלקוחותיו מין הסתם, מסיימים את הבילוי עם רמה כזו או אחרת של אלכוהול בדמם. בעלי הבר החליטו כי יש לבצע תיקון מסויים למצב ובכדי שהלקוחות לא ינהגו בגילופין, הם מזמינים להם מונית ומסבסדים סכום נכבד מעלותה.

המבצע שהחל השבוע זכה לשם "מונית (בלי) הכסף" ולפיו, כל לקוח אשר השאיר בקופה 100 שקלים או יותר (לא כולל הטיפ כמובן), יזכה לסבסוד של לפחות 50 אחוזים למחיר הנסיעה בתוך העיר, להרצליה או לאזור תל אביב. "המלחמה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול מכוונת לרעיון הנהג התורן", אומרים בעלי הבר. "לא פעם ולא פעמיים ראינו חבורה של לקוחות שנהנים ושותים ותמיד יש איזה אחד שמתבאס. החלטנו שפשוט נספוג חלק מעלויות המונית עלינו וככה כולם יצאו נשכרים".

היוזמה המבורכת של 'סוקו 67' גם אם היא שיווקית במידה מסויימת ומסתכמת בעשרות בודדות של שקלים, בהחלט עשוייה למנוע מנהגים שתויים לעלות על הכביש ולהציל חיים ונשמח לראות מקומות נוספים עושים זאת. אולם, יש לזכור כי בסופו של דבר מדובר בחיים שלנו ושל אחרים, כך שהתמריץ צריך לבוא מאיתנו. קחו את האחריות בידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully