וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיין מתחברת לשקע

11.12.2009 / 10:51

רכב הפנאי של פורשה מקבל הזנת חשמל מסדנת 'RUF' שממשיכה לרצף את הדרך לעתיד אקולוגי גם במכוניות הספורט והיוקרה

סדנת רוף הגרמנית (RUF) הציגה אשתקד את הפורשה 911 'גרינסטר'. אם עקבתם אחר הדברים שיצאו משם, גיליתם לפתע שיש גרסה חשמלית למכונית הספורט המיתולוגית מגרמניה. מספר חודשים מאוחר יותר, היא הגיעה עימה לתערוכת ז'נבה וחשפה את הטכנולוגיות והמכללים מאחרי הפרויקט ורבים הרימו גבה למראה ה-911 ה"ירוקה". זאת מפני שעצם ההתרחקות מבנזין, היא חטא חמור בפני עצמו עבור חובבי פורשה בכל העולם.

גם אחרי ביקורות, רוף לא נסוגה מתוכניותיה. פרק ב' בעידן החדש מספר כי אל ה-911 מצטרפת קאיין חשמלית שזוכה לכינוי 'סטורמסטר'. היא מוצגת לראווה בוועדת האקלים העולמית שנערכת בקופנהגן בשבועיים הקרובים כאשר השם מצביע על מעין סערה אקולוגית על פי הוגיה, כך שהיא מייד משתייכת לזן הנכון (מבחינת באי הוועדה כמובן).

בסיוע מנוע חשמלי תוצרת ענקית האלקטרוניקה 'סימנס' אשר משודך לסוללות ליתיום-יון, הספק הסטורמסטר עומד על 367 כ"ס. נתון שמאיץ מרכב לא קל על רגליו השוקל כ-2.67 טון ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-200 קמ"ש ואילו הטווח בין טעינות עומד על 200 ק"מ של נסיעה.

על מנת להתאים את הקאיין סטורמסטר לכל תוואי הדרך הידועיים, בטח בקופנהגן בתקופה זו של השנה, הלבישה יצרנית הצמיגים 'הנקוק' צמיגי כביש-שביל חורפיים בקוטר 295/35 על חישוקי סגסוגת 22 אינטש. אם בוער לכם לדעת עוד פרטים תעלו על המטוס הבא לדנמרק, יש לכם זמן עד ה-17 לחודש לפגוש בה שם יחד עם מגוון רחב של מכוניות חשמליות בעלות אפיל פחות נחשב. אנחנו נמתין לתערוכת ז'נבה בחודש מרץ כדי לבחון אותה מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully