וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק CTS-V מתעצבנת

13.12.2009 / 7:50

הקדילאק של סדנת 'גייגר' מייצרת 87 קג"מ מהמנוע המשודרג בחזית ומאיצה ל-330 קמ"ש. 85 אלף יורו כולל העדכון. יש טעם בדבר?

במקביל להשקה הצפון-אמריקנית של ה-CTS קופה, סדנת הרכב הגרמנית 'גייגר' מפיקה תוכנית אגרסיבית במיוחד למכונית הסלון האמריקנית הדי אגרסיבית גם כך. אמנם זו לא הקופה שכולם כמהים לה, אך גם כאן עם ארבע דלתות ומראה משחר לטרף, לא צריך להרגיש מקופחים.

הקיט החיצוני לא מי יודע מה מושקע בפריטים ויזואלים שמקנים לדגם המפוסל של קדילאק אישיות ססגונית. שחור ועמוק מבחוץ שולטים על הנעשה, כך גם החישוקים בגוון כהה וביחד עם פגושים וספוילר רחב בחזית המכיל בתי תאורה אפרפרים לנורות הערפל, אפשר לסגור את העניין. כנ"ל לגביי תא הנוסעים שנותר זהה זולת כיתובי הסדנה על המושבים.

דווקא את הנתון הכי מעניין באמריקניות – המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש, גייגר לא מפרסמת. היא מדגישה היבטים דינאמים אחרים, כגון העוצמה הנסחטת מיחידת ה-V8 הבסיסית של ה-CTS-V. זו מייצרת כ-564 כ"ס ו-76 קג"מ על פי נתוני היצרן. כמה גייגר הצליחה לחלץ? 620 כ"ס ו-87 קג"מ המועברים לאספלט דרך תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה מקוצרים. תוספת של מתלי ספורט ובלמים מוגדלים אמורים לפקח על האחיזה.

מחיר למכונה השרירית של גייגר עומד על 85 אלף יורו (כ-480 אלף שקלים). במילים אחרות, אפשר בתוספת של 10,500 יורו לזכות בסט המשופר של הסדנה. הבעיה היא שאנחנו לא גרים באירופה ומחירה של ה-CTS-V אם הייתה בישראל, היה מעל למחיר הדגם המשופר ועוד בגרסה הבסיסית ביותר.

קדילאק CTS משופרת מסדנת גייגר. אתר יצרן
קדילאק CTS משופרת מסדנת גייגר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully