וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום רישיון, הציג נייר גלגול

ירון אדרי

10.12.2009 / 16:43

נהג שנעצר לאחר שנהג במהירות וברח, הציג לשוטרת התנועה ניירות גלגול וחומר החשוד כגראס. זה לא הצחיק אותה

נפתח בבדיחה. שוטר תנועה עוצר נרקומן לבדיקת רישיונות שגרתית ומבקש לראות ניירות. זה בתשובה לבקשתו עונה לו – למה, יש לך משהו לגלגל?; הבדיחה הישנה הפכה אמש (רביעי) למציאות עצובה כאשר נהג בן 34 תושב השרון הגיש לשוטרת ניירות גלגול במקום את רישיון הנהיגה.

הסיפור ארע במסגרת פעילות שגרתית של משטרת התנועה במחוז שפלה על כביש 40. בשעה 02:00 בעת נסיעתה בניידת, נעקפה השוטרת רס"ל אביבית אברהם על ידי רכב ממהר. למרות הסימונים, לא נעתר הנהג לעצור מיידית בצד הדרך אלא רק לאחר שירד מהכביש הראשי והגיע אל צומת ניר צבי.

לבקשת הצגת רישיון הנהיגה כאמור, הגיש הנהג לאברהם ניירות גלגול וחומר החשוד כגראס. לשאלת השוטרת האם השתמש בסם, ציין הנהג כי הוא "מעשן כל יום וגם היום עישנתי". ואם זה לא מספיק ובמקום לבזבז את זמנה של אברהם בגלגול מיותר, שלף הנהג ארבע "ג'ויינטים" מוכנים לשימוש.

את השוטרת לא הצחיק המצב והנהג עוכב לחקירה במסגרתה סירב לתת שתן לבדיקה. רישיונו נשלל מיידית לשלושים יום ומכוניתו הוחרמה לזמן זהה. יחד עם זאת, כנגד הנהג נפתח תיק תעבורתי בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים ותיק פלילי על אחזקת סמים במידה והחומר שהתגלה בריכבו יאושר כגראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully