וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Z4 עוברת את הגבול

13.12.2009 / 10:58

ב.מ.וו תציג בתערוכת דטרויט גרסה מחוזקת לרודסטר Z4 שמפיקה 335 כ"ס ממנוע טורבו משופר. וזו עדיין לא גרסת M הקרבית

אחרי לא מעט דגמים חדשים שהוצגו בשנה האחרונה, מפנה כעת ב.מ.וו את תשומת לבה אל הנהגים המושחזים עם הקרם דה לה קרם של סדרת הרודסטר Z4. הדו-מושבית שבתמונות שכונתה על פי הוגיה sDrive35is, מייצרת הספק של 335 כ"ס, תוספת של כ-30 כ"ס מהדגם הרגיל שבחזיתו שוכן מנוע טווין-טורבו בנפח של 3.0 ל' שישה צילינדרים. גם המומנט מקבל דחיפה נמרצת וכעת סוחט מהיחידה 46 קג"מ בין 1,500 ל-4,500 סל"ד, תודות לגדישה מתקדמת ולמערכת יניקה מוגדלת.

אל החבילה משודכת תיבת הילוכים כפולת מצמד מחטיבת M לה שבעה יחסי העברה. ב.מ.וו הוסיפה לתפריט אפשרות לגדישה מוגברת אלקטרונית לפרק זמן קצר, בסיועה היא מזניקה את ה-Z4 ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות עד אשר נחסם הנהג על ידי המגביל האלקטרוני ב-250 קמ"ש. המכונית נתמכת על ידי סט דינמי מחודד של החטיבה הספורטיבית, שהניחה תחת הגלגלים את מערך המתלים האדפטיבי הנודע שמנמיך את הבולמים בחזית ב-1 ס"מ ומקנה לה ביצועים עדיפים על פני אחותה הסטנדרטית.

פרט למסכת השיפורים תחת המעטפת האדומה, הגישה 'EfficientDynamics' את הבנתה בתחומי החסכון והיחס כלפי הסביבה. היא מציידת את ה-Z4 במנגנון רגרנטיבי לאגירת אנרגיה מבלימה, הגה חשמלי קליל, בקרות אלקטרוניות לשליטה על משאבי האנרגיה ועוד. תצרוכת דלק? כ-11 ק"מ לליטר על האוטוסטראדות וכ-8 ק"מ בממוצע לנסיעה משולבת בעיר. פליטת ה- CO2 נמוכה בכמה אחוזים בודדים.

החישוקים בדגם זה יעמדו על 18 אינטש עם אופציה ל-19 וקיט חיצוני שרירי המתבטא דרך פגושים ספורטיביים, נגיעות אופנתיות ופסי אלומיניום בתחתית הספוילר הקדמי. בהתאם למסורת מבית החטיבה המיתולוגית, צפו לקבל איזורים מוטבעים באות M באיזור תא הנוסעים והמנוע וכן רשימת מפרט ארוכה לתוספות.

את הבכורה תערוך המכונית בתערוכת הרכב בדטרויט שתפתח בינואר ובאירופה תוצג כחודשיים לאחר מכן בז'נבה. מה זה אומר לגביי MZ4? כנראה שעוד מוקדם לדעת, אך אפשר לשער שבמידה ו-335 כ"ס עדיין אינם ראויים דיים למתג את ה-Z באות M, יש לנו בהחלט למה לצפות בעתיד כשיתווספו עוד כמה עשרות סוסים.

ב.מ.וו Z4 sDrive35is. אתר יצרן
ב.מ.וו Z4 sDrive35is/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully