וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו תשווק כלי רכב חשמליים

13.12.2009 / 15:38

יבואנית הדו-גלגליים תציע את מכוניות החטיבה החשמלית של קרייזלר GEM בשיטת ליסינג תפעולי. מיועדות בעיקר לארגונים

יבואנית מותגי הדו-גלגליים 'ימאהה', 'סאן יאנג' ו'קאווסקי' לישראל, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום המכוניות החשמליות. החל מהשבוע הקרוב תחל 'מטרו' בשיווקם של כלי-רכב חשמליים מחברת השינוע האמריקנית GEM (סימול ל-Global Electric Motorcars) מקבוצת קרייזלר. הדגמים מוצעים בסידור הושבה של שניים עד שישה איש ובמרכבים שונים, להתאמתם לאופן השימוש בין אם לעסקים קטנים או ארגונים כגון צה"ל או מוסדות ומועצות.

GEM הפיצה את פעילותה בערי אירופה הסואנות, שם נוצר הצורך לתנועה אקולוגית וחסכונית. סדרת הדגמים העיקרית שלה מותגה כ-E, כאשר שיוך נומרי לאות האנגלית מסמל את מספר המושבים לאותו הדגם. כך למשל E4 מיועד לארבעה אנשים, E2 לשניים וכן הלאה. סדרה זו משתמשת במצבר בעל קיבולת של 72 וולט המספק לה מרחק נסיעה של כ-50 עד 70 ק"מ בין טעינות משקע ביתי. כל טעינה אורכת בין 6 ל-8 שעות.

על אף שלכלי הרכב היתר לעלות על כבישים ציבוריים, מהירותם מוגבלת ל-40 קמ"ש. אי לכך, פונה היבואנית בעיקר לארגונים ולחברות ולאו דווקא לשימוש פרטי. בשלב הראשון תמכור היבואנית את הכלים בשיטת הליסינג התפעולי לפרק זמן של שלוש או חמש שנים, כאשר לכך מתלווה אחריות מלאה, כולל תקלות וטיפולים. המחירים ינועו בין 42 ל-65 אלף שקלים, תלוי ברמת האבזור הנדרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • gem
  • מטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully