וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי מהסיוטים

14.12.2009 / 9:18

יורשו של ממציא הטלוויזיה בכבלים הגיע למודנה לעצב לעצמו פרארי 599 מהחלומות. התוצאה, לא בהכרח ראויה לשידור

כסף כידוע, יכול לקנות הרבה מאוד דברים אבל לא בטוח שטעם וסגנון הוא אחד מהם. קחו לדוגמא את אדי ווילסון, הבן של ג'ון ווילסון שבזכותו חלקכם צופים היום בטלווזיה בכבלים בביתכם. הצאצא העשיר כקורח הגיח השנה לביקור חפוז במסלול המירוצים של הסוס הצוהל בפיוראנו, וחזר משם עם חלומו הרטוב של כל חובב נהיגה – פרארי בנגיעה אישית.

איך זה קורה בדיוק? פרארי מחזיקה סדנה מיוחדת לפרויקטים מסוג זה התופרת ללקוחותיה חבילות הרחבה מאופרות ומשודרגות על פי טעמו האישי של הרוכש. היא לא מתירה ליברליות מוגזמת בכל מה שקשור ליחידות ההנעה או מערכות המתלים, אך אם יש לכם דימיון מפותח תוכלו לעצב פרארי בכל מוטיב שתרצו, אפילו דגמים בעלי הופעה קלאסית טהורה (אולי F40 מודרנית, מה דעתכם?).

ווילסון התלבש על ה-599 בגרסת הרודסטר כמצע גולמי לערוך שינויים. מפאת מוצאו האמריקני, הוא נטה לפנות לכיוונים מאוד פטריוטים ברוחם ולכן אפשר לראות בתמונות שהרכיבים העוטפים אותה משווים לה מראה דמוי קורבט המאחדים את הדורות הראשונים. הוא כינה אותה פרארי 'P540 סופרפסט אפרטה' ולך תדע למה התכוון המשורר. ווילסון טוען שהשם אמור לשדר מקוריות, אולם 'סופרפסט' הוא מונח שנשמע כאילו נלקח ממשחקי וידאו משנות ה-80.

גם יחידת הסגולה עושה שימוש באותה יחידת בנזין V12 בנפח 6 ל', המפיקה כ-620 כ"ס ב-7,500 סל"ד בדרך לגלגלים מאחור. תיבת ההילוכים פורמולה 1 סטייל המותקנת בה, משגרת את הנהג ל-100 קמ"ש באיזור ה-3.7 שניות ועד למהירות של 330 קמ"ש. "שילוב של פרארי עם אמריקה, זה מתכון לקלאסיקה", כך ווילסון. הגיע הזמן שיתנתק קצת מהכבלים.

פרארי P540 סופרפאסט אפרטה. אתר יצרן
פרארי P540 סופרפאסט אפרטה/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully