וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A1, הספירה לאחור

ירון אדרי

15.12.2009 / 11:00

ארבעה חודשים לפני ההשקה הרשמית, מתחילה אודי בסדרת חשיפות ממוקדות למכונית המיני היוקרתית שלה A1

אתר יצרן

(צילום ועריכה: יצרן)

בתערוכת ז'נבה הקרובה ב-2 למרץ, תשיק אודי את מכונית המיני היוקרתית שלה A1. על הדגם שצפוי להתמודד היישר מול המיני של ב.מ.וו, מדברים כבר זמן רב ורמיזות קודמות לו כבר נעשו בתערוכות טוקיו 2007 (מטרופרוג'קט קוואטרו) ופריס 2008 (A1 ספורטבק). כעת, מתחילה היצרנית בסדרת חשיפות ממוקדות למכונית החדשה תחת הכותרת "הספירה לאחור החלה".

את השלב הראשון מקדישים באודי לעניין העיצוב. סרטונים שהפיצה החברה מביאים את דברי המעצבים כמו גם ציור גרפיטי בהתהוותו בו נראית המכוניות בגרסתה הסדרתית. בערך. את הפרטים הטכניים תחשוף החברה בהמשך, וכל הידוע בשלב הנוכחי הוא שביבי מידע שדלפו מבפנים.

אודי תציע כמובן מגוון יחידות כוח והספקים ל-A1, דיזל ובנזין, בהתאם למנועים ותיבות ההילוכים המצויים ברשותה החל מ-100 כ"ס בקירוב ועד ל-150 בגרסת ה-1.4 ל' בנזין TSI. הנעה כפולה קווארטו תופיע רק בדגם הספורט שייקרא כצפוי S1 ויהנה ממנוע שרירי לו כ-180 כ"ס. גרסה זו צפויה להגיע לשוק במהלך 2011. מה על RS1 קרבית יותר? אולי בעתיד היותר רחוק עם מנוע טורבו שיפיק מעל ל-200 כ"ס. ב-2012 ככל הנראה תצטרף להיצע גם גרסת קבריולה.

עד להשקה הרשמית, תחשוף אודי עוד ועוד פרטים על מכונית המיני החדשה שלה גם בעזרת אתר ייעודי (קישור מצורף). את העיקר נביא לכם כאן בוואלה! רכב וכמובן, נעביר לכם את אירוע החשיפה הרשמי היישר מתערוכת ז'נבה 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully