וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תראה ה-IQ של אסטון מרטין

ירון אדרי

17.12.2009 / 8:56

יצרנית היוקרה מבריטניה חושפת תמונות ראשונות של מכוניתה העירונית המבוססת על הטויוטה IQ. מחזיק מפתחות לבעלי DB9

לפני כחצי שנה העולם געש ורעש. אסטון מרטין חשפה תמונה מעורפלת משהו של מכונית מיני עירונית, שהיא לא אחרת מאשר טויוטה IQ עם חזית של וואנקוויש. כיצד יכולה חברה בעלת מסורת בריטית שכזו לאמץ מכונית יפנית עממית?! אז אחרי שהרוחות נרגעו, מפרסמת כעת אסטון מרטין לראשונה את תמונות הסייגנט שעדיין מוגדרת על ידה בחזקת קונספט.

בצעד כמעט מוזר, הסייגנט עולה לכותרות במקביל למכונית אחרת של אסטון מרטין שנחשפה לא מזמן – הראפיד ארבע דלתות סדאן. בהחלט שתי קצוות חדשות ליצרנית מכוניות הספורט הנחשקות. הייצור הראשוני יהיה במפעל טויוטה ביפן שם תורכב המכונית חלקית ולאחר מכן, תישלח לבריטניה כדי להוסיף לה את פריטי העיצוב החיצוניים כמו גם הרכבת תא הנוסעים עצמו שיעניק יוקרה גבוהה הרבה יותר מזו של ה-IQ הסטנדטית.

אם אתם כבר זוממים על אחת כזו, בואו נצנן את ההתלהבות. ה-IQ אסטון מרטין סטייל, תשמור על מכלולי ההנעה הקיימים של טויוטה כאשר הבחירה היא בגרסה החזקה יותר (יחסית כמובן) לה מנוע 1.3 ל' שמפיק 99 כ"ס לגלגלים הקדמיים (16 אינטש). לפחות היא תפחית בצורה משמעותית את ממוצע פליטת ה-CO2 של היצרנית.

באסטון מרטין ממשיכים לעבוד על הסייגנט במטרה להציגה כדגם סדרתי כבר ב-2010 עם הצגת בכורה בתערוכת ז'נבה. על פי מקורות בבריטניה, מחירה יעמוד על כ-20 אלף פאונד שהם קצת יותר מ-130 אלף שקלים לפני מסים. לא נתפלא אם נגלה פתאום מבצע – קנה DB9, קבל סייגנט חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully