וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייפר מכישה מסלולי מירוצים

17.12.2009 / 12:53

צוות המירוץ של החטיבה האמריקנית משיק את ה-ACR-X האימתנית. אמנם רק 40 כ"ס נוספים, אך בנויה היטב למסלולי המירוצים

אתר יצרן

(צילום ועריכה: יצרן)

הוויפר האגרסיבית הייתה קרובה מאוד לאבד את הארס השנה ורק התערבותה של פיאט בדקה ה-90 הצליחה להציל אותה מגניזה מביכה. כדי לחגוג את המאורע וכן לציין סיום פרק בחייו של הדור הרביעי של הדגם, מנצלת חטיבת המירוצים את פסק הזמן בין הדורות להצגה יותר ממוקדת, עת היא חושפת גרסה קרבית תחת כותר ACR, כשרק האות X (פקטור) מציינת את ההבדל האמתי בין הדגמים.

הדגם המנותח מיועד למסלול המירוצים ולסדרות ה-SCCA וה-NASA המקומיות. הוא חמוש בכלוב הגנה תקני ותא נוסעים עירום זולת מושבי באקט ספורטיביים ומינוס 80 ק"ג מהגרסה לכביש (סה"כ כ-1.5 טון בלבד). בחזית שוכנת היחידה המסורתית עם עשרה צילינדרים בנפח של 8.4 ל' המפיקה תודות לשיפור טכנולוגי סטנדרטי של מערכות היניקה והפליטה כ-640 כ"ס. זמן משוער בשיגור ל-100 קמ"ש? באיזור ה-3.2 שניות.

דודג' טוענת שוויפר ACR-X יכולה לנתץ את שיא המהירות הנוכחי במסלול האמריקני 'לגונה-סקה' שעומד על 1.33.9 דק' ונקבע על ידי ה-ACR הקודמת. לפי דעתם ניתן לקזז מזמן ההקפה לפחות 4 שניות עם כיול אופטימלי של המכונית. הוויפר כאמור אינה מיועדת לכביש הציבורי, אבל דודג' דורשת לפחות עוד 12,000 דולרים עבור השתלת האות X על הכנף. ב-110 אלף דולרים יש לכם מכונית מושחזת מוכנה להתחרות. בהנחה שרישיון מירוצים כבר יש לכם כמובן.

  • עוד באותו נושא:
  • דודג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully