וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של DBS

22.12.2009 / 8:41

אסטון מרטין משדכת ל-DBS חבילה על טהרת קרבון מושחר וקרבי לאניני הטעם. יש גם 510 כ"ס ממנוע V12, אבל את מי זה מעניין

בת אחת במשפחה הבריטית כבר לובשת את חבילת ה'קרבון בלאק' וזו הוואנטג' V12. על אותו הבסיס והעלות האסטרונומית, מציגה כעת אסטון מרטין תאומה קוסמטית גם לגרסת ה-DBS. מכונית ספורט נדירה שכמעט נשכחה בצילה של הסלונית המפוארת ראפיד, שתפסה את כל הכותרות בשנה האחרונה.

התפריט השופע והאפל מעמיס סיבי פחמן שחורים המכסים את כל הרכיבים הקיימים במכונית. החלק החיצוני נצבע שחור שזור ברכיבי קרבון, תהליך שארך כ-50 שעות של עבודה ידנית ומדוקדקת עד לקו הסיום. החישוקים הגדולים בקוטר 19 אינטש ו-10 חישורים, חושלו אף הם מהחומר האקזוטי כשמרכזם שובץ סמל החברה בהבלטה.

תא הנוסעים ב-DBS זוכה לטיפול דומה. הרבה שחור מפטם את האיזור התחום לסביבת הנהג, עם שילוב של תפירות מוכספות על מושבי הספורט החובקים העשויים קוולאר מחוזק. שימוש בחומר זה וכן בפחמן באיזור הקונסולה אגב, הוריד את משקל המכונית ב-17 קילוגרמים לכדי 1.646 טון. במרכז העניניים התקינה אסטון מרטין מערכת שמע 700 וואט יוקרתית מהדור האחרון של החטיבה.

מי שירכוש את הדגם הנ"ל יזכה לקורס נהיגה מתקדמת במטה החברה ללא עלות. אולי בגלל זה המחיר גבוה ב-5 אחוזים בסך הכול על פני הדגם הסדרתי. מי שחושב שזה מיותר להשוות את הדקורציה לביצועים, מוזמן לנסות את כוחו מול מנוע V12 בנפח 6.0 ל' שמייצר הספק של 510 כ"ס ב-6,500 סל"ד שנשלחים לגלגלים מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully