וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמרו חוזרת לאינדי

24.12.2009 / 8:46

בפעם השישית בעשר שנים, שברולט קאמרו SS תמלא את התפקיד המסורתי כמכונית הבטיחות של מירוץ האינדי 500

שברולט נותנת הצצה מוקדמת למכונית ה'פייס קאר' האמריקנית שלה, הקאמרו SS. השרירנית האמריקנית תוביל את מכוניות המירוץ בפעם השנייה ברציפות באינדי 500 שיערך בחודש מאי, כאשר את חשיפתה הרשמית עורכת החברה קצת לפני התערוכה המקומית בדטרויט, ולפני הצגתה בהיכל התהילה במוזיאון 'ספידווי'. חטיבת המירוץ מתארת אותה כמחווה רטרו-מודרנית למכונית הבטיחות מ-1969, שעוטרה באותם סממנים ויזואלים.

הקאמרו עטופה בצבע כתום בולט ונושאת על המרכב את פסי המירוץ הלבנים (Diamond Rally Stripes). על הדלתות מופיע הכותר של מירוץ האינדי 500 שנועד לבדלה ממוצרים אמריקנים שנגרסים בתום השימוש, וכן תא נוסעים שהולבש אביזרים קוסמטיים של מארגני התחרות לצורכי ראווה. יחד עם רכיבים דקורטיביים שיהוו חלק מהמפרט הסדרתי של המכונית עבור הציבור, שברולט השתילה שבכה תחתונה מופרדת, ואלומות תאורה (אופציה) בעיצוב פנימי מעט שונה.

תניע את הקאמרו הכתומה יחידת V8 ווקאלית במיוחד בנפח 6.2 ל' המייצרת 400 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית. בהיצע הצנוע של דגמי ה'פייס קאר' נוכח מודל מקביל, חמוש בתיבת הילוכים ידנית המוסיף עוד 26 כ"ס על ה-400 בדגם האוטומטי. את המירוץ שמציין השנה 100 שנים להווסדו (ומציין את הפעם ה-94 בו הוא נערך), תפתח הקאמרו SS ב-30 למאי 2010. עד אז, אפשר לרכוש אחת רגילה במחיר התחלתי של 23 אלף דולרים בארה"ב (כ-85 אלף שקלים, לפני מסים).

שברולט קאמרו SS פייס קאר. אתר יצרן
מסורת של 100 שנים/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully