וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ליונדאי i30?

ירון אדרי

23.12.2009 / 13:38

יבואנית יונדאי בבריטניה מציגה פנים חדשות לקומפקטית i30, שמיישרת קו עם יריבותיה לסגמנט. בישראל לא שמעו עליה בכלל

מדוע סימן השאלה בכותרת? מיד תדעו. יבואנית יונדאי בבריטניה חשפה את שלוש המכוניות למשפחת ה-i, במהדורה מיוחדת לקראת השנה האזרחית החדשה. ה-i10 הקטנה והסופר מיני i20 די חדשות, אז רק נוספו להן מספר פריטי אבזור ונוחות. ה-i30 הקומפקטית ותיקה קצת יותר, אז היא קיבלה גם מספר שינויים בסעיף העיצוב.

הדבר הראשון שעולה לנו בראש עם המבט בחזית החדשה, הוא פורד פוקוס ואחר כך סיטרואן C4. הפגוש החדש כולל כונס אויר טרפזי לכל רוחבו, שמייד מזכיר את היריבות האירופיות הנ"ל. על הדרך עוצבה גם תאורת הערפל בהתאם. מאחור, גם כן הוחלף הפגוש לכזה ספורטיבי יותר, הכולל שני לועות מפלט ולצידי המרכב הוצמדו חצאיות שמשלימות את המראה.

ביונדאי רואים בפוקוס כיריבה ישירה בגלל שמדובר באחד הדגמים הנמכרים בבריטניה. הערך המוסף לקוריאנית הם רמות אבזור גבוהות הכוללות חישוקי סגסוגת 16 אינטש, עיטורי כרום ואלומיניום בתא הנוסעים, מערכת שמע הנשלטת מההגה עם שישה רמקולים ומחברי iPod ו-USB, שש כריות אוויר, ESP סטנדרטי ועוד. כל זה בעבור 13,400 פאונד לגרסת ה-1.4 ל' שהם כ-85 אלף שקלים לפני מסים (13,400 פאונד ל-1.6 ל'). הפוקוס לדברי יונדאי, יקרה ב-4,000 פאונד כבר ברמת הבסיס. מספיק משכנע?

בשלב זה, לא ידוע אם מתיחת הפנים הבריטית שעברה ה-i30 מסמנת על מהלך כללי ביצרנית אשר יזלוג לשאר המדינות בה משווקת המכונית. כלמוביל יבואנית יונדאי לישראל מוסרת כי לא ידוע לחברה על מתיחת פנים זו.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully