וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריקול של וולוו מתרחב

ירון אדרי

23.12.2009 / 15:30

אחרי ה-XC-60, וולוו קוראת לכ-136 אלף מכוניות ממרבית דגמיה לגשת למוסך לתיקון כשל במערכת הדלק. מאיר: "לא התקבלה מהיצרן הודעה"

5,200 לקוחות אמריקניים שרכשו בשנה האחרונה את הוולוו XC-60, נדרשו השבוע על ידי איגוד הבטיחות האמריקני NHTSA לגשת למוסך בשל חשש לכשל בחיפוי צנרת הדלק, שעלול להתנתק ממקומו. הקריאה לתיקון הגיעה גם לכ-70 לקוחות שרכשו את הרכב בישראל. כעת, מספר ימים אחרי והאיגוד יחד עם היצרנית מרחיבים את ה'ריקול' לכ-136 אלף מכוניות נוספות, הנמנות על מרבית דגמי וולוו.

קריאת התיקון שוב מתייחסת למערכת הדלק, כאשר הפעם מדובר בסדקים אשר עלולים להיווצר במעברי משאבת הדלק ועשויים לגרום לנזילה ואף להתלקחות אש. אפשרות לכשל זה נמצאה במכוניות שנמכרו באיזורים בהם מזג האוויר חם ואיכות הדלק שבשימוש אינה אחידה. קריאת התיקון נוגעת לדגמי S60, V70, XC-70, S80 ו-XC-90 משנות הייצור 2001 ועד 2005, אשר מתבקשים לסור למוסכי השירות כדי לבדוק אם החלק פגום ודורש החלפה (ללא לתשלום).

אם נוסיף לקריאת התיקון הנוכחית גם את ה-XC-60, נגלה כי מדובר במעל ל-140 אלף מכוניות ברחבי ארה"ב בלבד עם בעייה במערכת הדלק שהתגלתה רק בשבוע האחרון. בחודש נובמבר פרסמה וולוו 'ריקול' אחר, הקורא לכ-10,000 מכוניות מדגמי ה-XC-60 לטפל בכשל בחגורות הבטיחות.

מחברת 'מאיר' יבואנית וולוו לישראל, נמסר לוואלה! רכב כי קריאת התיקון אינה רלוונטיות לישראל. "לא התקבלה מהיצרן כל הודעת עדכון על מעורבות השוק הישראלי והאירופאי בקריאת תיקון זו. יתכן שהיא קשורה למערכת ייחודית לשוק האמריקני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully