וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדפקת וגם ברחת?

ירון אדרי

30.12.2009 / 12:59

האם תעצור להשאיר פרטים במידה ותפגע במכונית חונה? סקר שנערך בבריטניה מגלה שגם הם לא בדיוק מלאכים

כמה פעמים קרה שהגעת לרכב שלך, וגילית שמישהו פינק אותו במכה ופשוט "שכח" להשאר מספר טלפון? כמה פעמים קרה שאתה פגעת ברכב חונה ולא השארת את פרטיך? תופעה זו די שכיחה בישראל אמנם (כותב שורות אלה זכה פעמיים למצוא נזק גדול למכונית שלו), אך מתברר כי גם במדינות אחרות בעולם.

סקר שערך אתר 'What Car?' הבריטי, מגלה כי 63 אחוזים מהנהגים יחפשו כיצד להתחמק מלקחת אחריות על מעשיהם. מספר זה מתחלק ל-18 אחוזים שיברחו מיידית ממקום האירוע כאשר 45 האחרים יהססו לשנייה וישקלו את צעדיהם בהתאם לנזק לו הם גרמו. כל זה מותיר את העם הבריטי לחסדיהם של 37 אחוזים מציבור הנהגים, אשר ישאירו פתק התנצלות ובו פרטיהם האישיים להמשך טיפול בנזקים.

"אנחנו המומים מחוסר היושר שמצאנו בקרב חלק מהנהגים", אומר עורך האתר סטיב פוולר שאף מונה את העונשים הקבועים בחוק לעבירה מסוג זה: נקודות ברישיון הנהיגה, קנס כספי גבוה ואף עונש מאסר בפועל של עד שישה חודשי מאסר במקרים חריגים. מעניין מה פוולר היה אומר אם הסקר שלו היה נערך בישראל.

ואתם, האם יש לכם על מה להתוודות כדי להתחיל את השנה האזרחית החדשה עם מצפון נקי (לא שזה יעזור לנפגעים)? ומה מאחלים אלה שמצאו את מכוניתם פגועה לפחדנים שבחרו להסתלק? שתפו אותנו בחוויה הלא נעימה שלכם גם באמצעות שאלת היום: הייתם בורחים מהזירה או טורחים להשאיר פרטים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully