וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועד פקע, הייצור נמשך

31.12.2009 / 10:02

ג'נרל מוטורס יעניק לסאאב שבוע נוסף של חסד לאיתור רוכש פוטנציאלי. קו הייצור ימשיך בינתיים לפעול כדי למסור הזמנות רשומות

הדיווחים על מותה של סאאב לא היו בטרם עת, גם לאור ההתפתחויות האחרונות. קונצרן ג'נרל מוטורס שקבע "דד-ליין" ל-31 בדצמבר לכל מאן דהוא שמעוניין לספח את המותג השוודי לנכסיו, עדיין פועל על פי הנחיות הדירקטוריון לסגירת היצרנית השוודית לאחר 62 שנים של קיום, 20 מתוכן בחסותו. בינתיים הוא מנסה לתמרץ את המבקשות, תוך שהוא מאריך את האולטימטום עד ל-7 בינואר.

על רקע הגסיסה הדואבת והיחסים הבעייתיים בין שתי החברות, סאאב בכל זאת מתכוונת לממש את הזמנות לקוחותיה ולנפק מספר מצומצם של כלי-רכב מסדרות ה-9-5 וה-9-3 סדאן וקבריולה בחודשים הקרובים. "יש לנו התחייבויות כלפי הלקוחות ואנחנו מתכוונים לעמוד בהן", כך מסר דובר סאאב אריק גירס לסוכנות הידיעות 'רויטרס'.

בשורה זו נותנת תקווה גדולה לא רק ל-3,400 המועסקים במפעל טאולהטן בשווודיה, אלא גם עבור חברת 'ספייקר' בראשה עומד ויקטור מיולר שמנסה בכל מאודו למנוע מהתאגיד האמריקני לקבור את המותג השוודי. "יש למיולר עוד שבוע לארגן הצעה כספית טובה יותר אם הוא רוצה לקנות את סאאב", כך דובר GM ל'אוטומוטיב ניוז'.

ספייקר איבדה לאחרונה את תמיכתו של בנק ההשקעות EIB. בהיעדר גיבוי כלכלי מגוף זה, עליה לגשת למקורות חלופיים הנמצאים ברוסיה ובהולנד ולנסות לדלות משם את הכספים הנחוצים. במקביל לניסיונותיה להציל את סאאב, חברת השקעות פרטית מארה"ב בשם 'Merbanco Inc' נכנסת לעניינים, אולם לא פורסם אם קיימה שיחות רשמיות עם נציגי GM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully