וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו החדש בישראל

31.12.2009 / 13:54

רכב הפנאי הקוריאני נחת בישראל חמוש בשבעה מקומות ישיבה, מנועי בנזין וטורבו-דיזל ותיבה ששה הילוכים אוטומטית. טרם נקבע מחירו

יבואנית קיה לישראל 'טלקאר' מודיעה על התחלת שיווקו של הקרוסאובר המודרני סורנטו. זהו הדור השני לדגם הנאה שפרץ לנישת הפנאי ב-2002, ומאז למעשה לא זכה לשינויים מהותיים בהרכב המכללים או במעטפת החיצונית. בלקט החדש בוחרת קיה להדגיש את תכונותיו לשטח הסלול, ומציעה אותו באבזור משודרג ומרחב פנים עדיף על פני הדור היוצא, בסידור מקומות ל-7 אנשים והנעה כפולה או קדמית.

הסורנטו נשען על רצפת הסנטה-פה של יונדאי (יונדאי הנה הבעלים של קיה) ומתחתיו שלדה אחודה (במקום סרן חי). הוא גדול מקודמו בחלק זעום מההיבטים פרט לגובה למשל שמצטמק בכמעט 2 ס"מ אל 1.69, וברוחב שם המספרים שווים כמו גם בבסיס הגלגלים שעומד על 2.70 מ'. תוספת משמעותית ניכרת רק בסעיף האורך - עוד 8.8 ס"מ אל 4.70 מ'.

בכל הנוגע לשטח ולסלעים, הסורנטו זונח חלק ממכללי העבר המחוספסים לטובת נועם ומציג מרווח גחון של 18 ס"מ בלבד, וזווית גישה של 23 ס"מ פלוס 2 ס"מ לנטישה ושומט את הילוך הכוח. צפו גם למפרט מפנק יותר ואיכות חומרים מוקפדת המקיפה את חלל היושבים.

בחזית תאוכלס לפי בחירה יחידת בנזין בנפח 2.4 ל' בהספק של 174 כ"ס או טורבו-דיזל 2.2 ל' עם 197 כ"ס. שתי היחידות משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה. הסורנטו מחזיק בחבילת הגנה מצויידת ב- 6 כריות אוויר, חמישה כוכבים במבחני הריסוק, ומערכת בקרת יציבות ומנגנוני עזר לבילום. עוד פרטים על הסורנטו בשבוע הבא במועד ההשקה המקומית במסגרתה יימסר מחירו המלא.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully