וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה שלכם: אודי R8

ירון אדרי

31.12.2009 / 17:01

מעל לרבע מהמשתתפים במשאל המסכם הצביעו עבור מושא חלומם. את הדירוג למכונית מציאותית יותר מובילה סובארו B4

הבחירה בחלום או במציאות. זה הקונפליקט עימו נדרשו גולשי וואלה! רכב להתמודד בעשרת הימים האחרונים, עם משאל שלב הגמר של בחירת מכונית השנה. כ-11 אלף הצבעות קבעו לבסוף כי אם לא בחיים האמיתיים, לפחות במרחבי רשת האינטרנט ניתן לבחור בחלום והכתירו את מכונית הספורט של אודי, ה-R8 בתואר מכונית השנה של 2009 עם 26 אחוזים מהקולות.

ה-R8 היא הראשונה מסוגה הנמכרת באופן סדרתי בישראל, כאשר יחידות בודדות ממנה אכן נרכשו. לא פלא כשתג המחיר הוא בין מיליון שקלים לכפול מכך וכבישים אמיתיים לניצול היכולות (שלא נדבר על מסלול מתאים) אין לנו. מבחן נהיגה ל-R8 תוכלו למצוא בקישור המצורף ולאחריו להחליט עם היא אכן ראויה לתואר.

גם למקום השני מגיעה מכונית חלום, אולם למרות שם המשפחה האקזוטי היא אינה קיצונית כמו ה-R8. 14 אחוזים מהצביעים בחרו בפנמרה של פורשה אשר במשאל המוקדם נבחרה כמכונית הפאר הטובה ביותר בישראל. מכונית הסדאן ארבע דלתות הגיעה לאחרונה לישראל כדי לנסות ולקלוע לטעמם של מי שמחפשים רכב עם שורשים ספורטיביים מבלי לפגוע בהידור ובנוחות.

מניין ההצבעות לשתי המכוניות הראשונות, מותיר לעשרת הדגמים הנותרים להתחלק ב-60 אחוזים. במקום השלישי ועם 13 אחוזים מדורגת סובארו B4, אשר שוברת רצף של שני נצחונות רצופים. ב-2007 היה זה הדור הקודם למשפחתית הגדולה ובשנה שעברה המשפחתית B3. אם זה ינחם את היבואנית יפנאוטו, נציגתם יכולה להסתפק בתואר המשני 'המנצחת שאינה מכונית חלום'.

עם שמונה אחוזים מכלל ההצבעות מדורג רכב הפנאי של ב.מ.וו ה-X6 במקום הרביעי ואת החמישייה הראשונה סוגרת הונדה סיוויק המשפחתית.

יתר התוצאות

פורשה 911 קבריולה – שישה אחוזים
אלפא מיטו – שישה אחוזים
טויוטה לנד קורזר V8 – שישה אחוזים
פיאט 500 – חמישה אחוזים
מרצדס E קלאס – ארבעה אחוזים
אלפא 159 – שלושה אחוזים
סיטרואן C4 פיקאסו – שני אחוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully